O sebi pravi, da je človek z veliko empatije, staro dušo in mladega srca. Delo maskerja mu ni bilo dovolj, zato se je kmalu lotil še kostumografije. To je bilo zanj pravo razodetje, idealna kombinacija ustvarjalnosti za njegovo profesionalno pot. Kot oblikovalec se je prvič preizkusil leta 2006, ko je za Peko oblikoval linijo moške obutve, letos pa z lastno blagovno znamko oblačil Gacho Couture. Kolekcijo, ki ne dela razlik in je namenjena tako moškim kot ženskam ne glede na starost, je poimenoval Human Collection.
Komu so namenjena vaša oblačila?
Globoko v sebi sem zelo klasičen tip človeka, ki pa s svojimi idejami vendarle preseneti. Kolekcija je na prvi pogled klasičnih krojev ter oblik, skriva pa mnogo igrivih detajlov in barvnih presenečenj. Prav izbor metraže je bil ključen dejavnik, ki to kolekcijo naredi drugačno ter ji pričara unikatnost in svežino. Namenjena je predvsem tistim, ki jim je všeč. Globlji pomen pa se skriva v naših glavah in razmišljanju, v dojemanju življenja ter naši odprtosti za estetiko.
Je moda postala preveč uniformna in si redko kdo upa zares izstopati?
Kaj je moderno, v trendu in vse podobne floskule me nikoli niso niti najmanj zanimale. Če si oblikovalec, potem ustvarjaš nekaj novega, drugačnega in originalnega. Če se »šlepaš« na trende ali druge modne oblikovalce, si pač eden med mnogimi. Ustvarjati je treba s srcem, dušo in telesom ter ne iz idej, ki so se porodile drugim. Samo originalnost šteje, drugo so le poceni različice in odraz nesposobnosti.
Nadaljevanje prispevka si lahko preberete v reviji Jana, 52, 27. december, 2023.