Znani Slovenci navdušeni nad novimi okusi sladoledov
Ste že videli nove, prav posebne slovenske sladolede, ki bodo to poletje poskrbeli za obilo zabave in dobro ohladitev?

Resnici na ljubo, se vsi zavedamo, kako dobra kombinacija sta sadje in vino. Predvsem v vročih poletnih mesecih. Zato smo prepričani, da bo številne navdušila nova zgodba, ki jo pišeta dve slovenski podjetji - Vina Koper in La popsi. V Vinski butik Vinakoper v Kopru, trgovine KZ Agraria Koper ter na prodajne police večjih trgovin Spar namreč prihajata La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza. Premierno pa so jih lahko na dogodku na vrtu legendarne ljubljanske gostilne Figovec okušali tudi številni znani obrazi, ki so bili nad idejo in okusi več kot navdušeni.



Sladoledni La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza sta nastali na pobudo največje istrske kleti Vinakoper, ki je za letošnje poletje iskala še eno uspešno inovativno zgodbo. »Po prednovoletni Esenci Istre in velikonočni Altroke Istra smo si čez poletje zaželeli nekaj svežega v vseh pogledih,« zadovoljno pove direktor Vinakoper mag. Borut Fakin. »Refošk, ki je sicer zahtevnejše, močnejše vino in po njem večkrat posežemo v ne tako vročih dneh, je tako dobil svojo prvo poletno različico – in to še kako hladno in lahkotno. Poleg našega kralja refoška pa smo v hladno zmrzlino spremenili tudi naš najboljši muškat,« dodaja.




La Popsi Bovla in La Popsi Mimoza sta namreč zamrznjen desert na palčki, iz refoška v kombinaciji z jagodo in iz muškata v kombinaciji s pomarančo. »Bistvo La Popsik je kljub novi, mamljivi kombinaciji z avtohtonim slovenskim vinom ostalo nespremenjeno. Kupca čaka sadna eksplozija, ki pa mu prinaša popolnoma novo izkušnjo. Neklasično sladoledno, pa vseeno tako domačo in poznano. Verjamemo, da smo s tem našli kombinacijo, ki bo k poletni osvežitvi pritegnila tako mlade kot starejše kupce,« je povedala Karmen Meze, soustanoviteljica La Popsi.


La Popsika z refoškom oziroma muškatom je novost. Ne samo na prodajnih policah, novost je tudi v proizvodnem postopku, saj kombinacija in sadja in vina zahteva nekaj posebnih proizvodnih procesov. Ekipi Vinakoper in La Popsi tako na trg pošiljata inovativni ledeni desert, ki pa na embalaži nosi tudi oznako 2% alkohola.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se