Lokalno.si
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Kje smo predstavljali posavski turizem?


Ksenja Kragl, CPT Krško
14. 3. 2016, 10.40
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

_o__1_.jpg
Arhiv Lokalno.si
_o (1)
_o__4_.jpg
Arhiv Lokalno.si
_o.jpg
Arhiv Lokalno.si

Regija Posavje ni bila vedno tipična turistična destinacija, se pa z razvojem posameznih zanimivih turističnih produktov počasi prebija na površje. Najbolj nas zaznamujejo termalna zdravilišča in terme, ki zadnje čase v svojo ponudbo vključujejo tudi zanimivosti v okolici. Ker si vedno več ljudi želi v svoje počitnice vključevati aktivnosti,  smo v regiji dobro razvili tudi produkte pohodništva, kolesarjenja in vodnih športov. Če dodamo še zgodbo posavskih gradov in naše gostoljubnosti, smo z inovativnimi programi lahko konkurenčni ostali slovenski ponudbi. Seveda ne smemo pozabiti vsega skupaj začiniti še s tradicionalno kulinariko, vini, eko ponudbo kmetij in skritimi kotički v naravi.

Je pa pri celotni zgodbi še nekaj prostora za izboljšave, predvsem pri dvigu kvalitete, razvoju storitev, pri kreiranju ZELENIH TRAJNIH produktov in močnejši povezavi med vsemi akterji na področju turizma. Trenutno se na nacionalnem nivoju izvaja Zelena shema slovenskega turizma- SLOVENIA GREEN in nekatere destinacije so že prejele znake omenjene sheme. V postopku presoje oziroma ocenjevanja trajnosti je prvič tudi celotna država-Slovenija, kjer se preverja stanje na podlagi 100 kriterijev z različnih področjih (narava, okolje, kultura, lokalna identiteta, socialna blaginja in gostoljubnost). Tudi v Posavju je potrebno narediti korak naprej pri uresničevanju trajnostnega razvoja regijskega  turizma.

Vse prej naštete posavske zanimivosti je ekipa CPT Krško tudi letos,  v sodelovanju z regijskimi in nacionalnimi organizacijami, uspešno predstavljala na promocijskih dogodkih doma in v tujini. Vsekakor so pri tovrstnih aktivnostih zelo aktivno vključujejo tudi posamezni turistični ponudniki, bodisi z lastno prisotnostjo ali z informacijskim materialom.  Le z medsebojnim zaupanjem in sodelovanjem med javnim in zasebnim sektorjem bomo kos hitro spreminjajočim trendom v turizmu.

Že v januarju smo se skupaj s Termami Čatež in ZPTM Brežice predstavili na sejmu Natour Alpe Adria v Ljubljani, katerega tematika so bile aktivnosti v naravi. V okviru sejma smo se udeležili borze, kjer smo se srečali s predstavniki tujih turističnih agencij, ki ponujajo izključno aktivne počitnice. V eni od dvoran smo skupaj z akcijo SLOVENIJA HODI predstavili tudi Posavski festival tematskih poti.

V okviru turističnega sejma Free München se je februarja v centru mesta odvijal predstavitveni dogodek za predstavnike nemških turističnih agencij in medijev. Dogodek je organiziralo  predstavništvo Slovenske turistične organizacije (STO) v sodelovanju z nacionalnim združenjem Pohodništvo in kolesarjenje GIZ ter CPT Krško. Večer je bil v znamenju turistične ponudbe na področju aktivnih počitnic v Sloveniji ter  posavske kulinarike in vin. Dogodek je bil dobro obiskan s strani novinarjev, ki so se o regiji Posavje kmalu razpisali na svojih portalih, trenutno pa se pripravlja daljša tiskana objava v eni od počitniških revij.

V istem mesecu smo se predstavili tudi na specializiranem kolesarskem in pohodniškem sejmu 'Fiets en Wandelbeurs' v Utrechtu na Nizozemskem. Letos je sejem obiskalo okoli 22.000 ljudi, ki so navdušenci nad aktivnostmi v naravi. Našo stojnico, pred katero je bila ves čas gneča,  so obiskali predvsem tisti, ki nameravajo obiskati  Slovenijo in so se zanimali za kolesarske počitnice, predvsem treking kolesarjenje. Pri pohodnikih smo kot regija izstopali, saj so se obiskovalci zanimali predvsem za družinsko hojo v sredogorju.  Z nekaterimi novinarji in predstavniki turističnih agencij smo se dogovorili za študijski obisk Slovenije.

S podobnimi aktivnostmi bomo nadaljevali tudi v bodoče, vabimo pa vse zainteresirane ponudnike, da se nam čim večkrat pridružijo.  Aktivna udeležbo posameznih ponudnikov pri promociji predstavlja dodano vrednost, kajti le osebni stik s potencialnim kupcem je najbolj pomemben.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.