Kia niro je crossover, pri katerem so Korejci v prvi vrsti mislili na ekonomičnost in minimalen hrup med samo vožnjo. Poganja ga 1,6-litrski štirivaljnik z Atkinsovim ciklom, ki sodeluje z majhnim elektromotorjem in litij-ionskim akumulatorjem zmogljivosti 1,56 kWh. Vse skupaj zadošča za največjo moč 107 kW (146 KM) in 264 Nm največjega navora.
Avtomobil je opremljen s sistemom Eco Driver Assistance, ki omogoča karseda varčno vožnjo, sistem Coasting Guide pa vozniku priporoča, kdaj naj vozi v prostem teku in kdaj naj zavira. Zanimiva rešitev je tudi napredni sistem Predictive Energy Control, ki s pomočjo navigacijskega sistema, kart in trenutne pozicije avtomobila ter tempomata spremlja topografske značilnosti terena in ustrezno prilagaja način polnjenja baterij in uporabe energije.
O notranjosti ni veliko govora, razen da so površine bleščeče, z dodatki kovine, merilniki so digitalni, infotainment pa ima sedempalčni zaslon. Za zvočno izolacijo so inženirji uporabili tudi posebno steklo in nosilce motorja.