Kot je poudarila komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Vera Jourova, raziskava potrjuje dejstvo, da potrošniki še ne zaupajo popolnoma čezmejnemu spletnemu trgovanju.
"Ena od prioritet Junckerjeve komisije je dokončna postavitev enotnega digitalnega trga in razvoja tega potenciala. Zaradi tega moramo zrušiti preostale prepreke za čezmejno spletno trgovino," je dodala.
Spletno trgovino po podatkih raziskave namreč še vedno ovirajo pomanjkanje zaupanja, ozemeljske omejitve in cenovna diskriminacija. Zato Jourova napoveduje, da bo komisija do konca leta predstavila zakonodajni predlog za poenostavitev e-trgovine v okviru enotnega digitalnega trga.
Predlog naj bi vključeval pravila EU o pogodbah in varstvu potrošnikov za spletne nakupe.
Kot so še zapisali v komisiji, je treba dvigniti zavedanje o potrošniških pravicah, saj je le devet odstotkov vprašanih vedelo, kakšne so njihove pravice. Zavedanje naj bi bilo najnižje med mladimi.
Z raziskavo komisija redno spremlja integracijo internega maloprodajnega trga EU in nadzira kakovost nacionalnih potrošniških okolij.