Najprej so se lotili vrstnega 3-litrskega šestvaljnika TwinPower turbo in mu dodali večji »intercooler«, spremenjen računalnik, modificiran turbo in športni izpušni sistem. Rezultat nadgradnje je skok z 240 kW (326 KM) na 316 kW (430 KM) in povečan navor s 450 na 592 Nm. Manhart MH2 clubsport je dobil tudi nastavljivo vzmetenje, 19-palčna lita platišča s pnevmatikami 225/35R19 spredaj in 255/30ZR19 zadaj. Pnevmatike so znamke Michelin Pilot Super Sport, nadgradili pa so tudi zavore, te imajo zdaj šestbatne čeljusti.
Ne manjka niti zunanje okrasitve – karbonski spojlerji spredaj in zadaj ter difuzor.
V notranjosti so Recarovi sedeži Pole Position s štiritočkovnim pasom, nekaj dodatnih merilnikov in športne stopalke, športna sta tudi volan in prestavna ročica, zadnje sedeže pa so zamenjali z varnostno kletko.
Za zaključek so pri manhartu odstranili tudi elektronski omejevalnik hitrosti (250 km/h) in tako predelan BMW M235i coupe preseže 300 km/h.