Švedska tovarna model opisuje kot megaavtomobil, saj premore motor skoraj en megavat moči (986 kW ali 1341 KM), navora pa je 1371 Nm. Moč prihaja iz 5-litrskega aluminijastega V8, vse skupaj pa tehta 1341 kilogramov, kar pomeni magično mejo razmerja moči – ena KM na kilogram. Moč se prenaša na kolesa prek sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko in elektronskega diferenciala, ki zagotavljata, da avto od – pazite to! – 0 do 400 km/h pospeši v dobrih 20 sekundah, ustavi pa se že po desetih sekundah. Zavore so tako učinkovite, da se od stotice ustavi v le 28 metrih.
Zavorni sistem so prenesli od agere R, spredaj ima 397-milimetrske prisilno hlajene keramične diske in čeljusti s šestimi bati, zadaj pa so prav tako prisilno hlajeni keramični diski premera 380 mm in čeljusti s štirimi bati. One:1 je spredaj obut v 19-, zadaj pa v 20-palčna kolesa, Michelinove Cup gume pa omogočajo hitrosti do 440 km/h. Motor ne prebavi le običajnega bencina, pač pa tudi E85 biogorivo in tudi dirkaško gorivo. Teža je razporejena na 44 odstotkov spredaj in 56 zadaj. Avto bo narejen v samo 6 primerkih, vsi pa so že zdavnaj prodani.