Včasih so ljudje v ZDA radi zahajali v tako imenovani kino za dolar, kjer so si za nekaj dolarjev ogledali filme v njihovi »drugi izdaji«, potem ko se je začetna navdušenost nad njimi že nekoliko polegla in so jih običajni kinematografi že nehali predvajati. Velikokrat je šlo za poškodovane kopije ali takšne s popačenim zvokom, saj so jih predvajali znova in znova. To pa gledalce ni motilo, saj so bile vstopnice poceni, sam film pa le delni razlog za njihov nakup. Te vrste kinodvoran so uspevale vse do devetdesetih let, ko so v izposojevalnicah začeli ponujati filme le nekaj tednov po njihovi premieri, ne več mesecev. Bile so tudi zatočišča za nizkoproračunske žanrske filme, še posebej grozljivke in znanstveno fantastiko, pa tudi akcijske filme, opolzke najstniške komedije, erotične trilerje in podobno. Tja bi spadala tudi Netflixova nova komična grozljivka Day Shift.
Užitek za ene, trpljenje za druge
Ko ljudje označijo kakšen film, da je »narejen za kinodvorane«, imajo v mislih nekaj razkošnega, dragega in dolgega. Day Shift nam ne vzbudi takšnega občutka, a vseeno nosi svoj šarm. Gre za film, ob katerem se glasno pogovarjamo, nas je glasno strah, se glasno zabavamo in vživeto komentiramo.
Jamie Foxx igra Buda Jablonskega, čistilca bazenov iz delavskega razreda v Los Angelesu, ki lovi vampirje, da bi za denar prodal njihove zobe. Snoop Dogg je njegov mentor Big John Elliott, legenda, ki je bil z Budom v sindikatu lovcev na vampirje, dokler ga niso izključili, ker je prekršil preveč pravil.
Mestu angelov pa preti nevarnost. Audrey San Fernando (Karla Souza) je mehiško-ameriška vampirka, ki je stara več stoletij, vendar je videti čudovito. Je lastnica hitro rastočega nepremičninskega imperija, ki kupuje hiše v soseski Jablonskih, da bi jih spremenila v mesto vampirjev. Kako jo bosta Bud in Big John premagala?