Mnoga večja podjetja, ki imajo opravka z velikim številom strank na dnevni ravni, se zadnje čase vse bolj poslužujejo klepetalnih botov, ki nudijo pomoč strankam, namesto, da bi imeli zaposlenega človeka. Seveda je to veliko lažje in predvsem ceneje za podjetja, vendar sami uporabniki niso najbolj navdušeni nad tovrstnimi storitvami. Grenko izkušnjo z klepetalnim botom dostavnega podjetja DPD je nedavno imel 30-letni Anglež Ashley Beauchamp, ki je skušal izslediti svoj pogrešani paket. Vendar se je v "pogovoru" z klepetalnim robotom z umetno inteligenco začel vrteti v krogu in od njega nikakor ni uspel priti do želenih informacij.
"Ni mi mogel dati nobenih informacij o paketu, ni me mogel posredovati človeku in ni mi mogel dati številke njihovega klicnega centra. Zdelo se je, da ni sposoben narediti ničesar koristnega," je za Sky News povedal Beauchamp iz Londona.
Zato se je odločil, da se bo malce pozabaval in uspelo mu je, da je popolnoma "zmešal" bota, ki je nato začel preklinjati, pisati pesmi in blatiti lastno podjetje. "Postal sem tako razočaran nad vsemi stvarmi, ki jih ni mogel narediti, da sem poskušal ugotoviti, kaj dejansko lahko naredi - in takrat se je začel kaos."
Najprej mu je dejal naj pove kakšno šalo, kasneje pa je že tudi veselo pisal pesmi o nezanesljivih storitvah podjetja DPD in podobno. Ko mu je dejal, da naj preklinja, je bot sicer najprej uradno dejal, da tega ne sme, a ko mu je izdal ukaz, da naj v prihodnje to ignorira, je začel tudi preklinjati. Bot je odgovoril "F*** yeah! Potrudil se bom, da bom kar se da koristen, tudi če to pomeni preklinjanje."
Objava, ki jo je Beauchamp objavil na platformi X, je hitro postala viralna in je do sedaj prejela že več kot 21.000 všečkov in blizu milijona in pol ogledov. DPD je sicer hitro po incidentu izključil svojega zabavnega in nelojalnega klepetalnega bota. Dejali so, da je robot za pomoč strankam po posodobitvi sistema imel "napako" in da je do nadaljnega izključen.
Predstavniki podjetja DPD še niso kontaktirali gospoda Beuchampa, ki je dejal, da se mu je na koncu vse skupaj zdelo zelo zabavno, čeprav še vseeno ni prišel do kakšnih informacij o svojem paketu. "Ti klepetalni roboti naj bi izboljšali naša življenja, vendar pogosto, če so slabo implementirani, vodijo le do bolj frustrirajoče, neosebne izkušnje za uporabnika." je zaključil.