Na pol poti do nove četrte generacije je bil i20 deležen nekaterih posodobitev in izboljšav. Prvi stik z njim ne daje vtisa, da je oblikovno spremenjen, a so Hyundaijevi oblikovalci vendarle poskrbeli za nekaj svežih linij. Te je opaziti pri sprednjem in zadnjem odbijaču ter na maski, nova so tudi 16- in 17-palčna platišča, hkrati je vmesna prenova prinesla še tri nove barve zunanjosti (rumeno Lucid Lime Metallic, sivo Lumen Grey Pearl in modro Meta Blue Pearl).
Potniška kabina prinaša številne nove materiale, nekaj barvnih vložkov, LED-osvetlitev in več digitalizacije. Malček je serijsko opremljen z 10,25-palčnimi digitalnimi merilniki in prav tako z 10,25-palčnim osrednjim zaslonom na dotik, posodobljen multimedijski sistem pa omogoča, da se uporabniki z njim povezujejo prek Applovih telefonov in pametnih telefonov Android. Hyundaija i20 so obogatili še z možnostjo brezžičnega polnjenja telefonov, na voljo so vhodi USB A in C, vgrajena je druga generacija sistema klica v sili, obenem velja omeniti še možnost posodobitve navigacijskega sistema na daljavo in triletno brezplačno naročnino za aplikacijo Bluelink, prek katere uporabnik na daljavo komunicira z avtomobilom. V ponudbi dodatne opreme je kupcem na voljo tudi ozvočenje Bose.
Vmesna prenova je bila primeren trenutek, da so i20 posodobili tudi z vidika varnostne opreme. Seznam Smart Sense varnostnih asistenc in sistemov je zdaj nekoliko daljši. Denimo sistem za samodejno zaviranje v sili zdaj prepozna tudi kolesarja, prav tako je avto sposoben prepoznavati prometne znake, izboljšan je sistem ohranjanja vozila na voznem pasu, pri vzvratni vožnji bo i20 voznika opozarjal na prečni promet, med vožnjo pa na vozila v mrtvem kotu. Kar zadeva motorizacijo, bolj ali manj vse ostaja enako. Hyundai i20 bo tudi v prihodnje na voljo z litrskim bencinskim turbo motorjem s 74 ali 88 kilovati moči. Slednji je dodatno elektrificiran z 48-voltnim blago hibridnim sistemom in povezan izključno s sedemstopenjskim avtomatiziranim menjalnikom, šeststopenjski ročni menjalnik pa bo rezerviran le za šibkejšo turbo bencinsko verzijo. Na ceniku še vedno ostaja 1,2-litrski MPI bencinski motor z 62 kilovati moči in petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki s ceno 16.800 evrov velja za najcenejšo različico modela i20.
Med kupci najbolj priljubljen (v preteklih letih) i20 T-GDi 100 stane začetnih 20 tisoč evrov, elektrificiran T-GDi 120 pa je v osnovi za 1600 evrov dražji. Obe izvedbi motorja je mogoče kombinirati s štirimi paketi opreme, ne pa tudi s paketom opreme N-Line, ki ga bodo v ponudbo uvrstili nekoliko pozneje, povsem neznana pa je za zdaj še usoda navitega i20 N.