Obenem bo omenjena veriga trgovin vložila do 14 milijard juanov oziroma dve milijardi evrov za nekaj več kot enoodstoten delež v Alibabi, so danes še sporočili iz obeh družb.
Alibaba in Suning bosta s tem vstopila v strateško partnerstvo s ciljem nadaljnjega povezovanja digitalne in klasične trgovine.
Suning je eden vodilnih kitajskih trgovcev z zabavno elektroniko, medtem ko Alibabin portal Tmall.com po nekaterih ocenah obvladuje več kot polovico kitajske spletne prodaje potrošnikom.
Alibaba je s tem naredila nov korak, s katerim želi okrepiti svoj portfelj dejavnosti. Doma se namreč sooča z močnimi tekmeci, kot sta Baidu in Tencent, izven Kitajske pa ostaja razmeroma nepoznana.
Družba je tako pred kratkim najavila, da bo vložila skoraj milijardo evrov v svojo enoto za računalništvo v oblaku, s ciljem okrepiti svojo mednarodno prisotnost. Junija pa je vzpostavila spletno banko za manjša podjetja.