Svet

Alibaba v večmilijardni nakup deleža trgovca Suning

STA/M.J.
10. 8. 2015, 12.11
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Kitajski spletni velikan Alibaba bo kupil skoraj 20-odstotni delež v kitajski verigi trgovin z zabavno elektroniko Suning za 28,3 milijarde juanov oziroma 4,2 milijarde evrov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Reuters

Obenem bo omenjena veriga trgovin vložila do 14 milijard juanov oziroma dve milijardi evrov za nekaj več kot enoodstoten delež v Alibabi, so danes še sporočili iz obeh družb.

Alibaba in Suning bosta s tem vstopila v strateško partnerstvo s ciljem nadaljnjega povezovanja digitalne in klasične trgovine.

Suning je eden vodilnih kitajskih trgovcev z zabavno elektroniko, medtem ko Alibabin portal Tmall.com po nekaterih ocenah obvladuje več kot polovico kitajske spletne prodaje potrošnikom.

Alibaba je s tem naredila nov korak, s katerim želi okrepiti svoj portfelj dejavnosti. Doma se namreč sooča z močnimi tekmeci, kot sta Baidu in Tencent, izven Kitajske pa ostaja razmeroma nepoznana.

Družba je tako pred kratkim najavila, da bo vložila skoraj milijardo evrov v svojo enoto za računalništvo v oblaku, s ciljem okrepiti svojo mednarodno prisotnost. Junija pa je vzpostavila spletno banko za manjša podjetja.