Kot so za STA pojasnili na Direkciji RS za infrastrukturo, gradnja kolesarske steze poteka skladno s potrjenim terminskim planom. Lanske poplave so sprožile podor zemljine pred Bohinjsko Belo, kjer trenutno poteka sanacija, in nekaj manjših poškodb na dostopnih oziroma servisnih poteh. Kljub temu trenutno ni večjih terminskih odstopanj, razen v delu, kjer kolesarska steza poteka ob železniški galeriji.
Zaključek gradnje je predviden konec leta 2024. "V kolikor se zaplet v območju železniške galerije reši do sredine leta, evropska sredstva niso ogrožena," so prejšnji mesec poudarili na direkciji. V. d. direktorja Direkcije RS za infrastrukturo Karmen Praprotnik pa je na novinarski konferenci v Bohinju prejšnji teden povedala, da bodo, če projekta ne bodo mogli zaključiti do postavljenega roka, zaprosili za podaljšanje črpanja evropskih sredstev. Pojasnila je, da trenutno čakajo na soglasje Direkcije RS za vode, ki ga pričakujejo v kratkem in je potrebno za dopolnitev gradbenega dovoljenja. To je nujno, ker je bilo treba 640 metrov dolg odsek kolesarske steze ob železniški galeriji preprojektirati. Zagotoviti je namreč treba, da konzolna gradnja, ki je bila načrtovana, ne bi ogrozila železniške proge. Ko so se začela dela, se je namreč pokazala destabilizacija zemljine.
Kot je povedal bohinjski župan Jože Sodja, so jim projektanti pojasnili, da je brežina oziroma zid, ki drži železnico, star 100 let in ko so ga odprli, da bi gradili kolesarsko povezavo, so videli, da območje ni stabilno. Zato bo treba zgraditi nov zid v Savi Bohinjki, pri čemer pa mora Direkcija RS za vode preučiti, za koliko bi takšen poseg dvignil Savo in kakšna bi bila nevarnost v času visokih voda.
Medtem ko so težave z ureditvijo kolesarske poti skozi Sotesko, pa je kolesarska povezava od Soteske do Bohinjske Bistrice že dokončana. Julija je predviden komisijski pregled, pred izdajo uporabnega dovoljenja za ta del steze pa bo treba zagotoviti še zaščito brežine, ki se je lani destabilizirala, je povedala Praprotnik.