Zoran dela. S tem sloganom je ljubljanski župan pred leti nagovarjal svoje volivce. In delovne vnem emu res ni oporekati. V Ljubljani brnijo delovni stroji vse dni v letu, gradbišča se odpirajo dnevno. A hkrati se zapirajo ceste in promet vedno večji del dneva stoji. V našem glavnem mestu je glede na podatke portala prominfo okoli 20 popolnih zapor cest dnevno več deset začasnih. Najbolj je obremenjen severovzhodni del Ljubljane med Dunajsko in Sneberjami, saj na tej trasi obvoznice poteka obnova.
V tem času bodo Linhartovo cesto na relaciji med Topniško in Dunajsko spremenili v štiripasovnico, a bo na vsaki strani en pas namenjen javnemu prometu. Poleg dotrajanosti ceste je glavni razlog za prenovo prihajajoča gradnja nove avtobusne postaje iz katere bo kot kaže večina prometa usmerjena prav proti Linhartovi cesti.
A kot da to ne bi bilo dovolj, se bodo pričela še dela na Linhartovi cesti, ki bodo trajala kar osem mesecev. Ob dejstvu, da je promet že sedaj okrnjen na vzporedni Vilharjevi cesti, kjer so pričeli z gradnjo stanovanjsko poslovnega kompleksa Vilharija, lahko na območju Bežigrada pričakujemo in prometa proti BTC-ju konkreten kaos. Če ne v poletnih mesecih pa zagotovo jeseni. Ob tem smo zasledili zanimivo izjavo prvega urbanista mestne občine Ljubljana Roka Žnidaršiča, ki jo je podal v intervjuju ta revijo Outsider in kjer pravi, da smo se Ljubljančani odvadili tega, da se v mestih gradi. Morda pa bi veljalo spomniti odgovorne, da je Ljubljana tudi mesto kjer se dela in živi.