Slovenija

eŠola prejela certifikat ISO 22301 za sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja in se preselila v nove poslovne prostore

Oglasno sporočilo
6. 6. 2023, 15.12
Posodobljeno: 6. 6. 2023, 15.26
Deli članek:

Ljubljana, 24. maj 2023 – Podjetje eŠola, eno vodilnih slovenskih podjetij na področju digitalizacije izobraževanja, je danes uradno prevzelo mednarodni certifikat ISO 22301:2019 za upravljanje neprekinjenega poslovanja. S pridobljenim certifikatom tako kot eno redkih slovenskih podjetij izkazuje zanesljivost svojih storitev in procesov ter zagotavlja hiter in učinkovit odziv ob izrednem dogodku.

Direktor Vladimir Balukčić na Slovenskem institutu za kakovost in meroslovje (SIQ) v Ljubljani uradno prevzema certifikat ISO 22301:2019 za neprekinjeno poslovanje. Certifikat izroča Gregor Schoss, direktor SIQ Ljubljana.

»Ponosni smo na pridobitev certifikata ISO 22301. Zavedamo se, da je neprekinjeno delovanje naših sistemov ključno za zagotavljanje kakovostnih storitev našim uporabnikom. Certifikat je dokaz našega prizadevanja za zagotavljanje stabilnega in neprekinjenega poslovanja ter predstavlja potrditev, da imamo učinkovit sistem za upravljanje s tveganji,« je ob prevzemu povedal direktor eŠole Vladimir Balukčić.

ISO 22301:2019 je mednarodni standard za upravljanje neprekinjenega poslovanja, ki organizacijam omogoča obvladovati in zmanjševati tveganja, povezana z izgubo ključnih procesov in storitev zaradi nepričakovanih dogodkov, kot so na primer naravne nesreče ali kibernetski napadi. Standard določa zahteve za upravljanje tveganj, poslovno načrtovanje, spremljanje in izboljševanje ter zagotavlja usklajenost z drugimi standardi za upravljanje.

»Pridobljeni certifikat dokazuje skladnost z zahtevami mednarodnega standarda ISO 22301. Namen sistema upravljanja neprekinjenega poslovanja je, da zaščiti organizacije pred prekinitvami delovanja, jih proaktivno pripravi na takšne prekinitve in odzivanje nanje ter čim hitrejše okrevanje,« so pojasnili na SIQ Ljubljana.

Ob tem je družba eŠola uspešno obnovila tudi mednarodni certifikat ISO 27001, ki predstavlja standard za kakovosten in varen sistem vodenja informacijske varnosti. Kot edino podjetje v segmentu informatizacije šolstva z obema certifikatoma dokazuje, da se zaveda pomena najvišje stopnje varnosti, varovanja informacij in zanesljivega delovanja storitev.

S certifikatoma družba izkazuje poslovno odličnost in se zavezuje, da bo tudi v prihodnje delovala za zagotavljanje najvišje kakovosti storitev ter ohranjanje stabilnega in neprekinjenega poslovanja za njene uporabnike. 

»Kot pomemben akter digitalizacije procesov v izobraževanju se še kako zavedamo odgovornosti in želimo za naše uporabnike zagotavljati najboljšo, konstantno ter varno rešitev. Certifikacija nas spodbuja k nadaljnjem razvijanju naših procesov na preventivnih ukrepih, ozaveščanju in neprestanem izboljševanju,« je še dodal Balukčić.

V NOVIH PROSTORIH LAŽJE DO INOVATIVNIH REŠITEV

V zadnjem tednu aprila se je eŠola preselila tudi v nove poslovne prostore v poslovnem centru HUB33 v industrijski coni Stegne v Ljubljani. Novi prostori so zasnovani tako, da spodbujajo kreativno razmišljanje in se prilagajajo različnim delovnim procesom. Zaposlenim bodo omogočili nadaljnje ustvarjanje novih inovativnih rešitev.

»Postajamo podjetje, ki se bo širilo zunaj meja Slovenije in obstoječih rešitev. V tem duhu se gradi nova zgodba in tako so prišli tudi novi poslovni prostori, ki so zasnovani kot inovativni poligon za povečano število zaposlenih,« je ob selitvi poudaril direktor Vladimir Balukčić.» Uspeh podjetja se začne z notranjim počutjem posameznika, ki s svojim prispevkom pripomore k uspehu celotne ekipe, to pa se na koncu odraža v popolnih produktih in zadovoljnih uporabnikih.«

V novih prostorih so med drugim uredili sobo za viharjenje možganov (brainstorming soba), ki je posebej namenjena spodbujanju ustvarjalnosti in generiranju novih idej. Ena od večjih pridobitev pa je še avditorij, ki lahko sprejme do 50 ljudi. Avditorij bo imel v prihodnjih aktivnostih eŠole ključno vlogo, saj bo omogočal intenzivnejše sodelovanje tako s šolami in vrtci kot poslovnimi partnerji, hkrati pa bo služil kot prostor za interno izobraževanje in razvoj zaposlenih.

eŠola je ponudnik informacijskih rešitev za osnovne in srednje šole ter vrtce. Z lastno razvito celovito rešitvijo eAsistent vzgojno-izobraževalnim zavodom omogoča elektronsko vodenje šolske dokumentacije in jih tako podpira na poti digitalne preobrazbe za povečanje učinkovitosti in uspešnosti upravljanja izobraževalnega sistema. S storitvijo mojAsistent pa staršem omogoča elektronsko komunikacijo s šolo. 

https://www.facebook.com/easistentslo/