Na novem stroju za proizvodnjo miniaturnih in parfumskih steklenic bo steklarna v prvi fazi proizvajala manjše steklenic velikosti od 50 do 100 mililitrov za luksuzne pijače. V drugi fazi pa bodo tudi vstopali na segment kozmetike in parfumerije za katerega že poteka organizacija vzorčne proizvodnje.
"Nov stroj bo postavljen v proizvodnji namiznega stekla in tako bomo med redkimi steklarnami na svetu, ki bo na peč, ki proizvaja steklo za namizne izdelke, priklopila peč za proizvodnjo steklenic. Poleg tega pa letos že poteka naložba v nov dekorirni stroj in celotno prenovo dekorirnice v enoti namiznega stekla," navajajo v steklarni.
Ta naložba bo znašala približno en milijon evrov. Po zaključku te naložbe bo steklarna v naslednjem letu premestila še enega od strojev za proizvodnjo steklenic v proizvodnjo namiznega stekla. Prestavljeni stroj bodo v enoti za proizvodnjo steklenic nadomestili z novim, zmogljivejšim strojem.
V družbi ocenjujejo, da z nakupi in premiki strojev vplivajo na povečanje fleksibilnosti, zmogljivosti, tehnične opremljenosti in donosnosti njihove proizvodnje.
Glede izplačila dividend so v Steklarni Hrastnik pojasnili, da je družba v dobri finančni kondiciji, kar jim omogoča, da lahko lastniku Igorju Lahu izplačajo dividende. To je sicer prvo izplačilo dividend Lahu od njegovega nakupa steklarne.
"Torej je izplačilo dividend le dodaten pokazatelj uspešno zaključene sanacije, od katere tudi števila zaposlenih nismo nižali, plače zaposlenih pa dvignili nad minimalne," so dejali v steklarni.
Poudarili so tudi, da števila delovnih mest tudi v prihodnje ne bodo zniževali, saj v Sloveniji ohranjajo visoko tehnološko proizvodnjo, ki jo bodo še dodatno širili z nakupom novih proizvodnih strojev in širjenjem proizvodnih linij za proizvodnjo izdelkov z visoko dodano vrednostjo.
V Indijo pa bodo v okviru širitve trgov in nadaljnje internacionalizacije preselili določene stroje za proizvodnjo izdelkov z nižjo dodano vrednostjo, saj je cena proizvodnje, tudi zaradi cenejše delovne sile, na tem trgu nižja.
Gre torej po navedbah steklarne za racionalno poslovno odločitev, da segment proizvodnje, na katerem niso več konkurenčni, zaradi dolgoročnega potenciala kljub vsemu ne opustijo, ampak preselijo na trg s cenejšo delovno silo.
Ob tem pa poudarjajo, da v Sloveniji ostaja proizvodnja izdelkov z visoko dodano vrednostjo, katerih količine povečujejo.