Zanimivosti

Svež veter za Fiatovega malčka

Artur Švarc
11. 7. 2015, 09.09
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Po dolgih osmih letih je Fiatov 500 dobil manjšo oblikovno in tehnično osvežitev, nove generacije (še) ni na obzorju, saj se malček še vedno odlično prodaja.

Arhiv Svet24

Od leta 2007 se fiat 500 za Evropejce sestavlja v tovarni na Poljskem in tako bo ostalo tudi v prihodnje. Avto se predstavlja s prenovljenimi odbijači, masko in žarometi, našli so primerno mesto za LED-dnevne luči, opaziti je tudi nekaj več vložkov kroma, omembe vredne pa so tudi rahlo obnovljene zadnje luči. 500 je zaradi daljših previsov za 2 cm daljši, zato njegova skupna dolžina meri 357 cm. Tudi pri paleti platišč (15- in 16-palčna) in barv (rosso corallo in bordeaux opera) je zapihal nov veter, notranjost je obogatena s številnimi novimi materiali in z več varnostnimi blazinami (najmanj 7), dodan pa je še multimedijski sistem Uconnect s 7-palčnim osrednjim zaslonom.

Avto se predstavlja s prenovljenimi odbijači, masko in žarometi, našli so primerno mesto za LED-dnevne luči, opaziti je tudi nekaj več vložkov kroma, omembe vredne pa so tudi rahlo obnovljene zadnje luči. 

Prenovljena je tudi tehnika pod sprednjim pokrovom.

Zdaj vsi motorji izpolnjujejo emisijske standarde Euro6, v prvi fazi pa bodo na voljo 1,2-litrski s 50 kilovati moči, dvovaljni 0,9-litrski twinair turbo s 62,5 kW in 74 kW, medtem ko bo pri dizlih na voljo en sam motor.

To bo 1,3-litrski multijet s 70 kW. Pozneje se paleti pridružuje še 1,2-litrska ECO-verzija s posebnim aerodinamičnim paketom opreme in s pnevmatikami z nizkokotalnim uporom.