Uroš Rozman iz Regionalne razvojne agencije Koroška meni, da bi se dalo zadevo rešiti že z manjšimi posegi.
Njena.si
Inina zgodba: to je recept za njeno popolno preobrazbo
Finančno breme preureditve obstoječih poti v kolesarske steze, ki po ocenah Rozmana ne terja veliko denarja, bi morale prevzeti posamezne občine, pri izgradnji novih poti pa računajo na sredstva iz nove finančne perspektive EU.
Župani 18 obdravskih občin so pred leti podpisali pismo o nameri po vzpostavitvi prave dravske kolesarske poti, a dlje od tega niso prišli. Tako je trenutno zgrajenih le okoli 25 nepovezanih kilometrov od skupno 150 kilometrov dolge poti. Rozman je storil korak naprej in se v magistrski nalogi lotil dejanske umestitve dravske kolesarske poti v prostor. Finančno breme preureditve obstoječih poti v kolesarske steze, ki po ocenah Rozmana ne terja veliko denarja, bi morale prevzeti posamezne občine, pri izgradnji novih poti pa računajo na sredstva iz nove finančne perspektive EU. Če bi bila celotna pot asfaltirana, bi po Rozmanovih izračunih potrebovali okoli 12,5 milijona evrov. A to ni potrebno, saj je mogoče pot speljati tudi po makadamskih cestah.