»V Drogi Kolinski/Atlantic Grupi se zavedamo pomena močnih blagovnih znamk v divjem konkurenčnem okolju, ki ga dodatno otežujejo tudi zapletene gospodarske razmere. Osredotočili smo se na ključne blagovne znamke: Argeta, Barcaffè, Cockta in Donat Mg ter vanje neprestano sistematsko vlagali. Ne govorim samo o delu, znanju in denarju, temveč tudi o strasti, predanosti, vizionarstvu in pogumu. Pri tem imamo neomajno podpro tako lastnikov in najvišjega vodstva, kot tudi svojih sodelavcev v drugih službah, izven marketinga. Veseli smo naziva Oglaševalec leta, pomeni nam priznanje za res trdo delo. Uspeha ne prepuščamo naključju. Opravili smo veliko raziskav in študij, proučili veliko različnih zamisli, v snovanju in delu smo se povezali znotraj Atlantic Grupe kot tudi s strokovnjaki iz raziskovalnih in marketinških agencij. Za uspeh garamo, v tem uživamo in se ga veselimo. Naziv Oglaševalec leta 2014 bomo proslavili in brez popuščanja nadaljevali z delom,« je ob tem dejal Enzo Smrekar, član uprave Droge Kolinske.
Utemeljitev
Poglobljena strokovnost, dolgoročna odgovornost do blagovnih znamk ter inovativnost in pogum pri nastopu na trgih so bili močni argumenti Droge Kolinske v vseh treh krogih izbora za Oglaševalca leta 2014.
Droga Kolinska je tudi po prevzemu s strani Atlantic grupe nadaljevala s sistematičnim delom na osredotočenosti in razvoju ključnih blagovnih znamk Argeta, Cockta, Barcaffe, in Donat Mg ter v lanskem letu dosegla v sodelovanju z več kreativnimi in medijskimi agencijami odlične rezultate. Vsaka od blagovnih znamk je v 2014 imela jasne in ambiciozne cilje, ki so bili uresničeni ali celo preseženi.
Pomemben dejavnik za uspešnost na trgu je bila tudi še večja pozornost namenjena raziskovanju, saj so tako še poglobili znanje in razumevanje sprememb okolja, ciljnih skupin in razvoja njihovega življenjskega stila ter potreb v posamezni kategoriji. Na osnovi tega so se lahko s premišljeno marketinško strategijo in s preudarno razporeditvijo sredstev učinkovito soočili z močno mednarodno konkurenco. Droga Kolinska/ Atlantic grupa je tako kljub zaostrenim gospodarskim razmeram v lanskem letu dosegla izredne prodajne rezultate, rast količinskih in vrednostnih tržnih deležev in prepoznavnost blagovnih znamk.
Blagovne znamke Argeta, Cockta, Barcaffe, in Donat Mg so tako vsaka v svoji kategoriji utrjevale svoj vodilni položaj ter osvajale nove segmente oz. ciljne skupine. Širile so se na nove okuse oz. sub brende, našle nove komunikacijske pristope ali nadgrajevale že uspešno postavljene komunikacijske platforme. Sestavni del marketinške strategije vseh blagovnih znamk je tudi družbena odgovornost ter družbena aktualnost v vseh segmentih.
Kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil ter inovativnost pri doseganju ciljnih skupin in uporabi medijev so odlike vseh komunikacij blagovnih znamk Droga Kolinska/ Atlantic grupa ter dodatni razlogi, da ni bilo veliko dvoma o izboru Oglaševalca leta 2014.
Kar nekaj potrditev strokovne odličnosti in inovativnosti v kreativnih pristopih ter pri izboru številnih komunikacijskih kanalov je Droga Kolinska/ Atlantic grupa v letu 2014 že prejela s številnimi nagradami na slovenskih in mednarodnih dogodkih ter festivalih. Njihove blagovne znamke pripovedujejo prepoznavne zgodbe, domiselno involvirajo potrošnike ter premikajo lastne meje in posledično meje konkurentov ter širšega okolja.
Droga Kolinska/ Atlantic grupa pa ne razmišlja dolgoročno in odgovorno samo pri upravljanju svojih blagovnih znamk, temveč aktivno sodeluje tudi pri razvoju marketinške stroke. Vsebinsko sodelovanje na strokovnih srečanjih in združenjih, podpora strokovnim dogodkom, posredovanje izkušenj in delo z mladimi so tako pomemben sestavni del kulture podjetja. Zato med drugim ključne osebe iz marketinga sodelujejo z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani kot gostujoči profesorji. Člani marketinške ekipe so tudi aktivno sodelovali pri pisanju dokumenta Dobre prakse z naslovom »Od poslovne strategije do uspešnega tržnega komuniciranja«. Iz vrst Droga Kolinska/ Atlantic grupa pa sta tudi predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev Enzo Smrekar, član uprave Droga Kolinska/ Atlantic grupa , ter predsednica žirije Effie Slovenija 2014, Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga Atlantic Grupe.