To, da je znanje o organiziranju take skupine moralo priti iz tujine in da je treba to znanje plačati v tujino, je sicer težava, ki pa prav tako izvira iz nedozorelosti sodelovanja med ljudmi in neinventivnosti. S kapo ZPS, ki ima še dobro ime, bi namreč akcijo lahko organizirala tudi vsaka nekoliko sposobnejša slovenska komunikacijska družba.
Znesek 30 evrov na vsako sklenjeno pogodbo z odjemalci elektrike, ki je bil pri tem omenjen, pa je, kar je tudi dobro, odprl razpravo, kakšen je trg elektrike v Sloveniji. Trgovcev ni malo, vsi pa imajo v teh časih zelo podobne težave. Cene elektrike na trgu so se zelo znižale, prispevki in davki so se povišali. Zaradi žleda bo letos tudi omrežnina morala prinesti več denarja, sicer bo razvoj omrežja zastal.
Razmere bodo gotovo vplivale tudi na odziv trgovcev na razpis ZPS. Če jim bo ta ponudila 5000 novih odjemalcev, bo to pomemben trg. Vendar trgovec, ki bo ta paket dobil, ne bo mogel računati na ležernost večine odjemalcev elektrike, ki zlepa ne zamenjajo ponudnika elektrike. Skupina bo namreč po napovedih gibljiva, ponudnika bo, če bo treba, zamenjala vsako leto, piše komentator.