Gre za uvodno poročilo, ki vsebuje osnovne podatke o dogodku, celotni podatki pa bodo podani v končnem poročilu. V službi za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov ob tem poudarjajo, da je edini temeljni cilj preiskave izboljšati varnost v letalstvu, in ne ugotavljanje krivde ali odgovornosti.
Poročilo sicer ugotavlja, da je letalo 28. februarja poletelo z letališča Jožeta Pučnika, let pa je bil izveden po načrtovani poti do višine 1000 čevljev (300 metrov) nad terenom. Pilot je imel ves čas vzpostavljeno radijsko zvezo s kontrolorjem in mu sporočil, da namerava nazaj proti Zalogu. Letalo je v nadaljevanju zmanjševalo višino leta tako, da je v bližini ljubljanske obvoznice Zadobrova trčilo s propelerjem v napeljavo enega od električnih daljnovodov.
Ogled kraja nesreče je glavni preiskovalec službe opravil na dan dogodka ter izključil tehnično napako letala, motorja in opreme.
Deli podvozja, propelerja in zakrilc so padli v bližini mesta trka, zaradi nastalih poškodb pa se je pilot takoj odločil za zasilni pristanek. Letalo je s pomočjo reševalnega padala pristalo na travniku, pilot pa je brez poškodb zapustil letalo ter dogodek sporočil pristojnim službam.
Ogled kraja nesreče je glavni preiskovalec službe opravil na dan dogodka ter izključil tehnično napako letala, motorja in opreme. Meteorološki podatki za dan nesreče pa kažejo, da posebnih pojavov ni bilo, veter je bil zanemarljiv, prav tako ni bilo turbulence.
Uvodno poročilo vsebuje tudi podatke o pilotu. Ta je imel veljavno dovoljenje športnega pilota letala ter zdravniško spričevalo. Šlo je za izkušenega pilota, saj je skupaj preletel več kot 561 ur.
Zaradi nesreče letala je sicer na ljubljanski obvoznici prišlo še do nesreče treh vozil, del obvoznice pa je bil nekaj časa zaprt.