42-letni Benjamin Šepetavc, 35-letni Gašper Lindner, 39-letni Dejan Lindner, 48-letni Tomaž Košak, 28-letni Rok Štern, 30-letni Gregor Prešern, 56-letna Martina Prešeren, 28-letni Alen Handanagić, 58-letni Jakob Novak, 50-letni Aleš Kogovšek, 31-letni Janez Vodičar, 42-letni Boštjan Novak in 41-letni Matjaž Novak so se v kazenskem postopku znašli zaradi domnevnih goljufij, krivih ovadb in prikrivanj.
Včeraj so bili na sporedu predobravnavni naroki za Šepetavca, Gašperja Lindnerja, Handanagića, Matjaža Novaka, Košaka in Šterna. Novak krivde ni priznal, Košak in Štern se vabilu sodišča nista odzvala, Šepetavc, Gašper Lindner in Alen Handanagić pa so očitke v obtožnici priznali. Preostali obdolženci se bodo o krivdi lahko izjasnili jutri. Obsodbo v imenu ljudstva bodo »skesanci« slišali 6. novembra, »nedolžni« pa bodo svoj prav dokazovali na glavni obravnavi. Tožilstvo je za Šepetavca predlagalo 11 mesecev zapora, za Gašperja Lindnerja 16 mesecev zapora, za Handanagića pa 8 mesecev pogojnega zapora s preizkusno dobo treh let.
Šepetavc, Košak, Vodičar, Handanagić in brata Lindner so sicer stari znanci organov pregona in sodišč. Predlani so bili pravnomočno obsojeni zaradi prikrivanj, goljufij in velikih tatvin. Ko so poleti 2009 Maurizio iz Verone, Giuseppe iz Trevisa in Giovanni iz okolice Bologne ostali brez svojih audijev A6, je preiskovalce sled pripeljala na rob Ljubljanskega barja.
Avtomobili, skupaj vredni približno 100.000 evrov, so končali pri Šepetavcu in Gašperju Lindnerju. Pa ne le omenjeni jekleni konjiči, ukradeni v Italiji, imenovana sta imela na vesti še nekatera vozila, ukradena oziroma izposojena v Nemčiji in Sloveniji, pa tudi tatvino 10.000 evrov vrednega čolna s prikolico. Tožilcem je v postopku uspelo dokazati, da sta Šepetavc in Gašper Lindner sestavljala jedro hudodelske združbe, ki se je ukvarjala s preprodajo ukradenih vozil in avtodelov.
Svojim podanikom sta odrejala vloge, izbirala »tarče« in poskrbela, da so končali v Košakovi avtomehanični delavnici na Škofljici. Tam je Košak demontiral oziroma razrezal tiste avtomobilske dele, ki so jih zahtevali naročniki, najeti vozniki pa so blago dostavljali strankam ali v delavnico Dejana Lindnerja na Gunceljski, kjer je ostalo v skladišču, dokler zanj niso našli kupca, tudi prek Salomonovega oglasnika.
Policisti so združbo razkrinkali z izvajanjem prikritih ukrepov: tajnega opazovanja, pregledov telefonskih komunikacij ter prisluhov. Z omenjenimi ukrepi je bil nato razkrit tudi del kaznivih dejanj, ki jih tožilci očitajo uvodoma omenjeni trinajsterici. Zbiranje podatkov je namreč terjalo svoj čas, zato vseh nečednosti ni bilo mogoče zaobjeti z eno obtožnico.