Po 13 letih ima nova generacija močno drugačen videz. V grobem sledi filozofiji znamke, ki jo je uvedel austral, sploh s C-lučmi, veliko masko z vertikalnimi rešetkami in novim Renaultovim logotipom. Zadek je pričakovano bolj tradicionalen, a so zadnje luči vseeno precej bolj oglate kot prej.
V notranjosti armatura spominja na manjše brate kangooja in trafica. Na sredini je velik 10-palčni zaslon, pod njim so klasični gumbi za klimatsko napravo, nekaj gumbov je tudi na volanu. Sredinski sedež se lahko spremeni v priročno mizico. V kabini je za 135 litrov odlagalnih prostorov, vključno s predalom pod enim od sedežev. Za polnjenje mobilnih naprav skrbijo novi vmesniki USB-C .
Novi master ima za drugo vrsto sedežev 10 centimetrov daljši prtljažni prostor, prav tako so drsna vrata daljša za štiri centimetre. Nakladalni prostor meri od 11 do 22 kubičnih metrov, odvisno od različice. L2 ima sprednji pogon, L3 sprednji ali zadnji, L4 pa zadnji. Master ima dovoljeno obremenitev 1625 kilogramov in lahko vleče 2,5 tone. Master bo na voljo z električnim in klasičnim dizelskim pogonom. Dizli so štirje, v razponu moči od 77 kW (105 KM) do 125 kW (170 KM). Povprečna poraba je od predhodnika nižja za 1,5 litra. Na voljo sta ročni ali devetstopenjski samodejni menjalnik.
Za mestne dostavljače bo zanimiva električna različica, ki ima precej več dosega kot prej. Na voljo sta dva motorja s 300 Nm navora, prvi ima 96 kW, drugi pa 105 kW. 87 kWh baterija je dovolj za 410 kilometrov po WLTP. Stellaintisova prav tako prenovljena konkurenca obljublja 420 kilometrov, a s precej večjo 110 kWh baterijo. Opcija je tudi 40 kWh baterija z dosegom 180 kilometrov. Največja moč polnjenja je 130 kW, električni master prav tako omogoča priklop orodja in drugih naprav, kmalu pa bo na voljo V2G, ki bo elektriko lahko vračal v omrežje. Leta 2025 prihaja tudi pogon na vodik, novi master pa bo na trgu spomladi prihodnje leto.