Končno konec s čakanjem. Škoda se je poigrala in v več episodah malo po malo predstavljala podrobnosti novega superb. Končno pa so objavili tudi fotografije celotnega vozila.
Tretja generacija vozila srednjega razreda je tukaj in po 750.000 prodanih avtomobilih pričakujemo velik napredek pri novincu. Tehnična osnova superba izvira iz Wolfsburga (VW), ima pa novo platformo, enako kot passat.
Novi superb v dolžino še vedno meri 4,85 metra, je pa medosje zraslo na 2,84 metra, medtem ko so previsi za 61 mm krajši. Pri dizajnu so se Jozef Kaban in njegova ekipa osredotočili na oblike predstavljene študije VisionC. Modeliran pokrov motorja, večja mreža hladilnika in žarometi močno spominjajo na študijo. Na zadku prav tako opazimo žaromete, ki so sumljivo podobni tistim iz visionC.
Nekoliko nas čudi, da se je Škoda sploh odločila povečati kabino. Zadnji potniki bodo imeli še več prostora za kolena, prostornost zadaj je precej podobna tisti v mercedesu razred S z dolgim medosjem! Je pa tudi celotna kabina širša, za kar 4 centimetre. Prtljažnik je prav tako večji, vanj bomo lahko pospravili 625 litrov, pri podrtih naslonih zadnjih sedežev pa 1.760 (v limuzinski različici).
Na kokpitu je Škoda uporabila kakovostne materiale, za občutek prestiža pa skrbijo tudi kromane letvice in gumbi, prav tako pa najdemo nekaj klavirskega laka. Kokpit in celotna kabina sta harmonična in elegantna.
Novinec je tudi 75 kilogramov lažji od prednika, motorji pa naj bi porabili do 30 % goriva manj. Greenline različica, ki bo na trg prispela nekoliko kasneje, naj bi kljub 88 kW porabila le 3,7 l/100 km (v kar seveda globoko dvomimo). Večino različic bo moč naročiti za DSG-menjalnikom, štirikolesni pogon bo na voljo le za močnejše različice. Bo pa novinec stal približno 25 tisočakov, na trg pa bo speljala letošnje poletje. Karavan sledi jeseni.