Aleš in Marjetka Vovk, ki sta združena v dvojec Maraaya, sta v pozno pomlad vstopila z »zlato ribico«, ki je s svojim pozitivnim sporočilom in nalezljivo koreografijo že osvojila občinstvo.
Čas, ki ga živimo, je tak, kot smo ga pripravljeni videti. Lahko godrnjamo nad nesmisli, ki nas obdajajo in na katere tako ali tako nimamo vpliva. Lahko pa se preprosto prepustimo toku, ki nas nese, in ne gledamo na svet preresno, v upanju, da se vse slej ko prej uredi. Življenje teče in nam ob tem daje priložnosti. Mi pa imamo izbiro, kako ga bomo živeli. Bomo videli nemoč ali morje priložnosti? In o tem v brezskrbnih ritmih govori nova uspešnica dua Maraaya, ki napoveduje brezskrbno poletje in vrhunec pomladi.
Tri želje
»Ob ustvarjanju Zlate ribice sva se poigrala z izzivom, kaj bi si človek zaželel, če bi imel na voljo, da mu izpolni tri želje. Midva bi jo prosila, da bi se vsem vrata sreče odprla na stežaj, da bi bili veseli, da bi sprejemali svoje napake, da se ne bi sekirali ... pa da bi na svet gledali preprosto, uživali v preprostih stvareh, da ne bi hiteli in se izgubili v ponorelem svetu. Tretja želja je pa malo bolj navihana, a v resnici se z njo lahko poistoveti večina poslušalcev. Za kaj gre, pa izveste ob poslušanju pesmi,« se namuzneta avtorica besedila Marjetka in Raay, ki je vse skupaj zavil v pozitivne sončne ritme.
Video za pesem je ekipa Neo visuals ob koncu aprila posnela na različnih lokacijah v južni Španiji. »Iskali smo sveže lokacije in malo bolj poletno vzdušje, kot ga je vreme ponujalo pri nas,« razlagata zakonca, ki sta se z delovnim potovanjem nagradila po razprodani turneji 20 za 20 in pred prihajajočimi glasbenimi druženji na gradovih. »Šlo je bolj za spremembo okolja in rutine, saj je bil ta obisk Španije vse prej kot počitniški. V enem tednu smo namreč posneli kar štiri videe in še kup vsebin za družbena omrežja.«
Odličen odziv
Prav na spletu pa je Zlata ribica odlično pripravila teren za izid singla. Zaradi odličnega odziva na igrivo koreografijo na YouTubu, Tik Toku in Instagramu je video izšel že pred prazniki, čeprav je bil načrtovan za začetek maja. »Včasih, ko zajadraš na viralnem valu, se je treba hitro odzvati,« pravi Raay, ki je video montiral še celo noč pred petkovim izidom, ter dodaja, da je v vikend vstopil neprespan. »Se je pa vsekakor izplačalo.« Spot je bil po 24 urah najbolj vroča vsebina na YouTubu pri nas, kar je za slovenske glasbene videe precejšnja redkost. Navdušenje nad Zlato ribico pa ne jenja tudi na družbenih omrežjih, kjer so kratke videovsebine nabrale že lepo število ogledov