Slovenski časopisi so pisali o tem, kako je ljubosumen moški pred vrtcem ustrelil ženo. Britanski so objavljali fotografije svetovno znane voditeljice kuharskih oddaj, ki jo mož na vrtu drage londonske restavracije davi. Svetovna zdravstvena organizacija pa je objavila poročilo, v katerem ugotavlja, da je več kot tretjina žensk na svetu, skoraj 36 odstotkov, v življenju doživi nasilje, večinoma od lastnega partnerja. Vse v enem samem tednu. Bil je le še en teden v življenju – in smrti – menda boljše, večinoma lepše in definitivno bolj pretepene polovice sveta.
Oba sta slavna, bogata in uspešna. Nigella Lawson slovi po svojih televizijskih kuharskih oddajah in številnih knjigah. Njena druga knjiga, objavljena leta 2000, je imela naslov Kako postati domača boginja in od takrat privlačni temnolaski z oblinami na vseh pravih mestih pogosto pravijo domača boginja. Z moškimi pa nima posebne sreče. Dolgoletni partner jo je pustil zaradi druge ženske, prvi mož in oče njenih dveh otrok je umrl za rakom, leta 2003 pa je postala (tretja) žena Charlesa Saatchija, soustanovitelja oglaševalske agencije in zbiralca umetnosti. Njegovo premoženje cenijo na sto milijonov funtov.
Nekega junijskega večera sta sedela na uličnem vrtu restavracije, v kateri sta redna gosta, ko je sedemdesetletni Saatchi triinpetdesetletno ženo zgrabil za vrat. Večkrat. Natakarji so izpuhteli – v poznejši tiskovni izjavi je restavracija trdila, da »osebje ni opazilo ničesar« – drugi gostje so ostrmeli in okamneli, mimoidoči so neprizadeto hodili mimo, nobeden pa ni ničesar ukrenil. Edini, ki je mignil s prstom, je bil paparac, ki je stal na ulici. Ta je s prstkom pritiskal na sprožilec, ko je Saatchi Nigello stisnil za vrat in ko jo je vlekel za nos. In je še vedno pritiskal, ko je malo pozneje domača boginja solznih oči odšla proti avtu in si pritiskala roko na usta, da bi udušila ihtenje. Nekaj dni pozneje so bile fotografije v vseh tabloidih, debate o domačem nasilju v vseh resn(ejš)ih časopisih in premierov namestnik Nick Clegg se je moral zagovarjati, ker ni dovolj ostro in jasno obsodil nasilja nad ženskami. Fotograf pa je bil za 14.000 funtov bogatejši.
En tak srčkan morilski prepirček. Nigella je vzela otroka in kovčke in odšla, njen mož pa je pojasnil svojo plat zgodbe v Evening Standardu, v katerem ima kolumno: »Pred kakšnim tednom sva sedela pred restavracijo in se zapletla v srdito debato glede otrok. Nigello sem večkrat prijel za vrat, ker sem hotel poudariti svoje stališče. Nič je nisem stiskal, to je bil igriv prepirček. Fotografije so strašne, vendar dajejo veliko bolj grozen in nasilen vtis dogodka. Nigella je jokala, ker oba sovraživa prepiranje, ne zato, ker bi jo bolelo. Do doma sva se že pobotala. Potem ko je včeraj zgodba prišla na dan, so se pred hišo utaborili paparaci, zato sem Nigelli rekel, naj odpelje otroka, dokler se prah ne poleže.«
Igriv prepirček? Resno? Časopisi so se spomnili, da so pred letom dni milijonarja (v isti restavraciji) fotografirali, ko je dal ženi roko čez usta. Bržkone med še enim igrivim prepirčkom.
Saatchi se je po posvetu z odvetnikom oglasil na policijski postaji, tam so mu slovesno izrekli opozorilo, ki ga je sprejel, ker je to, je rekel, »še vedno boljše kot alternativa, da bi nam namreč to še mesece viselo nad glavo«.
Nam?
Nigella se še vedno ni vrnila domov. Je pa tja poslala nekaj plečatih dedcev, ki so pod vodstvom njene sestre iz hiše odnesli Nigelline stvari. Tudi njene kuhinjske pripomočke in knjige z recepti. Neki ameriški časopis je za ekskluzivno fotografijo slavne kuharice, prvo po incidentu, ponujal milijon funtov.