Letošnje geslo Hrvaške turistične skupnosti, ki nagovarja mlade ljudi, katerih starši so desetletja prej letovali na Jadranu, se glasi: »Letujte tam, kjer so letovali vaši starši.« Na stotine velikih plakatov ob srbskih cestah poskuša privabiti sosede, naj se pridejo namakat in pustijo kakšen dinar v precej prazni in žejni blagajni hrvaškega ministrstva za turizem. Nekdo je z balkanskim črnim humorjem omenjeno geslo preoblikoval tako, da je besedo »letovanje« spremenil v besedo »ratovanje« (vojskovanje), tako da se je novo geslo glasilo takole: »Letujte tam, kjer so se vaši starši vojskovali.«
Slike spremenjenih velikih plakatov so začele krožiti po internetnih družabnih omrežjih po Balkanu in Evropi. Ni pa malo takšnih, ki spreminjajo tudi tiste plakate, ki stojijo na skoraj vseh pomembnih prometnih ulicah v srbski prestolnici. Še vedno ni jasno, ali gre za izvirno »oskrunjenje« gesla HTS ali za fotomontažo. Ideja pa je vsekakor zanimiva in prav nič v prid novim marketinškim prizadevanjem hrvaškega ministra za turizem Damira Bajsa in njegovih sodelavcev.
Več v Jani št.31, 3.8.2010