Avto, ki je ime dobil po nacionalnem parku Torres del Paine iz osrčja čilske Patagonije, je prvo javno premiero doživel že lani, tudi kot električni model, a je zdaj v začetni fazi vse usmerjeno v različico z bencinskim motorjem. Tako kot drugod po svetu bo tudi pri nas korejski križanec opremljen le z 1,5-litrskim turbo bencinskim motorjem s 120 kilovati moči in 280 Nm navora, imajo pa kupci možnost izbire štirikolesnega pogona, ki je na voljo zgolj v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Med kopico tehničnih podatkov velja izpostaviti, da je ta sposoben vleči tono in pol težko prikolico z zavorami.
S 4,7 metra dolžine in 2,68 metra dolgim medosjem bo torres lahko igral tudi vlogo družinskega avtomobila, saj je prostora v potniški kabini dovolj za štiri oziroma pet potnikov, ki imajo na voljo zajeten 703-litrski prtljažni prostor. Slednjega je v nekaj potezah mogoče povečati na 1662 litrov. Voznikov delovni prostor je na prvi pogled ergonomsko dobro urejen in primerno digitaliziran. Za volanom so umestili podolgovat 12,5-palčni zaslon za potovalne podatke, sredinska konzola ima osrednji devetpalčni zaslon na dotik z aktualnim multimedijskim sistemom, nekoliko nižje pa je postavljen še en osempalčni zaslon na dotik, prek katerega upravljamo klimatsko napravo. Dodatno ima ta urejena številna priročna odlagalna mesta in poseben prostor za brezžično polnjenje pametnih telefonov, na seznamu serijske opreme najbogatejših paketov pa je tudi možnost ogrevanja in hlajenja sprednjih sedežev.
Pri Ssangyongu pravijo, da se štirikolesno gnani torres dobro znajde na terenu in v vodi (do 30 cm), saj ima vgrajen učinkovit sistem prenosa moči na vsa štiri kolesa (delovanje je odvisno tudi izbire treh režimov vožnje), hkrati velja izpostaviti, da je podvozje od tal oddaljeno 20 centimetrov. Južnokorejski inženirji so novinca bogato opremili s številnimi aktualnimi varnostnimi asistencami, vključno z radarskim tempomatom, opozorilnikom na mrtve kote (v primeru odpiranja vrat, ko avto stoji), sistemom za ohranjanje vozila na voznemu pasu in sistemom za preprečevanje trčenja.
Pri nas je torresa, ki prihaja iz južnokorejske tovarne, mogoče kupiti na devetih prodajnih mestih, ki obenem ponujajo servisne storitve. Glede na oddaljenost tovarne je prva količina že na zalogi v Sloveniji, naslednja prihaja februarja, v primeru individualnega naročila pa se čakalna doba podaljša na štiri do pet mesecev. Najcenejši torres v Sloveniji z vključenim popustom stane 31.899 evrov, za najdražjega, za katerega ne ponujajo popusta, pa bo treba odšteti slabih 45 tisočakov. Kupec bo ob nakupu deležen garancije oziroma jamstva za dobo pet let oziroma do prevoženih sto tisoč kilometrov.