Rak mod je predvsem bolezen mladih moških, pri katerih je najbolj na udaru starostna skupina med 18. in 35. letom starosti. Redno samopregledovanje in zgodnje odkritje raka povečata možnost uspešnega zdravljenja. Kampanja Prvi brk, prvi samopregled nagovarja mlajše moške, da ob rasti prvih obraznih dlak začnejo tudi redno pregledovati moda.
Adolescenca je namreč čas velikih sprememb pri moških, ena od takih prelomnic je gotovo tudi prvo britje. To je prvi znak, da moški odrašča in vstopa v obdobje večje odgovornosti, še posebej do sebe in svojega zdravja. Kampanjo Prvi brk, prvi samopregled v Sloveniji podpira tudi društvo Onkoman, na njihovi spletni strani so moškim na voljo navodila, kako pravilno opraviti samopregled.
November je tudi mesec, ko se po vsem svetu spodbuja moške, da pustijo rasti brke, da bi opozarjali na moške zdravstvene težave, predvsem na raka prostate, raka mod, duševno zdravje moških ter preventivo in zdrav življenjski slog. Ker želijo moške še dodatno ozaveščati in jim nuditi čim več udobja, so v trgovinah dm pripravili nekaj dodatnih ugodnosti in daril, od dvajsetkratnika točk za kartico dm active beauty do vikend torbe, ki jo prejmejo kupci vsaj treh moških izdelkov iz kolekcije Biobaza.