Marketinška agencija, ki deluje pod imenom Martin Korošec vas nagovarja k dobrodelnosti.
Ves prihodek od donacij se bo namenili preverjenim organizacijam, ki pomagajo otrokom, beguncem, sirotam zaradi vojne v Ukrajini.
Objavljali bodo prejete zneske in imena donatorjev ter pogodbe z dobrodelnimi organizacijami. Samo v tem letu je njihovo podjetje že darovalo več kot 2.000 € (programu Botrstvo in za družino, ki je rabila plačilo zapadlih računov). 3.000 € pa so v prejšnjih letih donirali zavodu Iris, ki skrbi za slepe in slabovidne otroke.
Več o dobrodelni akciji izveste na spodnji povezavi
Darilo za vas: knjigo Digitalni marketing od A do Ž zaradi praktične vsebine priporoča tudi evropska podjetnica leta Tanja Skaza. Navdušen je tudi Silvester Kmetič, trener za prodajo in mednarodno uspešen avtor knjige Prodaja. Za nasvete jo uporablja tudi Robert Rolih, mednarodno uspešen avtor in predavatelj. 65 bralcev jo je na Googlu ocenilo s 5 zvezdicami.