Yeong-su O je spregovoril o tem, kako zelo se je spremenilo njegovo življenje po izidu zelo priljubljene Netflixove serije Squid Game. Odkrito pa je spregovoril tudi o temni strani slave. Po velikem uspehu je prišlo ogromno ponudb – tudi za različne reklame, a jih 77-letnik zavrača drugo za drugo. Nedavno se je pošalil: »Dobil sem celo ponudbo za vlogo v oglasu za ocvrtega piščanca!«
SINDROM SQUID GAME
Zaradi vloge v Netflixovi uspešnici želi zdaj ogromno ljudi priti v stik z njim. Pri komunikaciji z oboževalci mu pomaga hči: »Počutim se, kot da lebdim v zraku. Zato si mislim: 'Zdaj se moram umiriti, urediti svoje misli in se zadržati.' Toliko ljudi je stopilo v stik z mano, in ker nimam menedžerja, ki bi mi pomagal, težko obvladam količino klicev in sporočil, ki jih prejemam. Zato sem nadvse hvaležen, da je tu moja hči. Tudi moje življenje se je spremenilo; ko grem denimo ven, moram biti pozoren na vse podrobnosti, tudi na svoj videz. Biti slaven je kar precej težko in zdaj me vsi oblegajo.«
IGRALSKI VETERAN
Yeong-su O je sicer že igralski veteran; svojo kariero je začel že leta 1963 in tako je že skoraj 60 let na sceni. Do prepoznavnosti pa je prišel prav z vlogo številke 001 v seriji Squid Game.
Yeong-su O je tudi zelo moder človek in razkril je tudi svojo osebno filozofijo: »Naša družba pogosto priznava le prvo mesto, kot da vsa druga niso pomembna. Kot da obstaja samo prvo mesto, drugo pa je nepomembno. A čeprav je drugo mesto izgubilo proti prvemu, je drugo mesto premagalo tretje. Tako so pravzaprav vsi zmagovalci. Zato menim, da je pravi zmagovalec nekdo, ki trdo dela za stvari, ki jih želi početi, in poskuša doseči neko notranje stanje. Mislim, da je takšna oseba zmagovalec.«
KAJ PA CVELICA NA GORI?
Kljub hitro naraščajoči slavi si Yeong-su O ne prizadeva za uspeh in je zadovoljen s tem, kjer je v življenju. Pojasnil je: »Nimam velikih ambicij – velike ali male, v življenju sem prejel dovolj stvari. Zdaj želim za seboj nekaj pustiti. Preprosto povedano: recimo, da greš na goro in vidiš cvetlico. Ko smo mladi, odtrgamo cvet in ga vzamemo zase. Ko pa dosežeš mojo starost, jo pustiš tam točno takšno, kot je, in se pozneje vrneš, da si jo spet ogledaš. Enako je z življenjem. Stvari bi morali pustiti takšne, kakršne so.«
Squid Game – uradno najbolj gledana serija
Squid Game je torej uradno najbolj gledana Netflixova nova serija, saj je v prvem mesecu pritegnila 142 milijonov ljudi – skoraj dvakrat več od prejšnjega rekorda, ki ga je imel Bridgerton. Razširjenost priljubljenosti korejske serije je resnično neverjetna; na prvo mesto se je uvrstila v 94 državah (vključno z ZDA).
Prav zaradi serije je Netflix pridobil kar 4,4 milijona novih naročnikov, s čimer se je število naročnin v svetu z 209 milijonov povečalo na 213,5 milijona.
To je povečalo dobiček podjetja na 1,4 milijarde dolarjev, kar je skoraj dvakrat več, kot je podjetje prejelo v tretjem četrtletju leta 2020.
MANIJA SQUID GAME
Netflix je proslavljal tudi, ko se je serija Squid Game »prebila v vsakdan« s skeči v oddaji Saturday Night Live, ki so ji bili posvečeni, in videoposnetki na TikToku, ki so zbrali več kot 42 milijard ogledov. Seveda je na trg prišel tudi kup izdelkov, posvečenih seriji, in celo igrica, ki si jo lahko vsak od nas prenese na svoj mobilni telefon.
Squid Game pripoveduje zgodbo o igri preživetja, v kateri 456 tekmovalcev tvega svoje življenje v smrtonosnih igrah, v katerih so na voljo nagrade v višini 45,6 milijarde dolarjev.