Še ne poznate Flika?
Flik je slovenska rešitev za pošiljanje denarja med uporabniki različnih bank. V nasprotju z mobilnimi bankami, pri katerih transakcije potekajo le med delovnim časom bank, transakcije pri Fliku potekajo 24/7. Denar lahko drugemu uporabniku tako nakažete tudi med vikendi, prazniki ali pozno zvečer, ta pa bo poslani znesek prejel že v nekaj sekundah.
Drugim Flik uporabnikom lahko pošljete denar ali zahtevek za vračilo denarja.
Če Flik računa še nimate, si ga lahko uredite enostavno v le nekaj minutah, in to brez obiska svoje banke. Za aktivacijo potrebujete samo pametni telefon, svojo davčno številko in številko bančne kartice. Tako enostavno je.
Prenesite aplikacijo Flik Pay
Če ste stranka Gorenjske banke, SKB, Sberbank, Addiko Bank, BKS Bank, Deželne banke Slovenije, LON ali Primorske hranilnice Vipava, prenesite mobilno aplikacijo Flik Pay. Aplikacija bo kmalu na voljo tudi strankam UniCredit Bank.
Stranke preostalih bank, lahko do Flik storitev dostopate znotraj svojih mobilnih bank oz. mobilnih denarnic:
• NLB - NLB Pay,
• Nova KBM - mDenarnic@,
• Intesa Sanpaolo Bank - mobilna banka,
• Delavska hranilnica - DH Denarnik,
• Sparkasse – Sparkasse M.Stik.
Slovenska alternativa tujim finančnim aplikacijam
Na trgu obstaja cel kup finančnih aplikacij, ki omogočajo enostavno pošiljanje denarja med uporabniki, a vsaka takšna rešitev pomeni nov bančni račun ali pa vsaj novo kreditno (ali debetno) kartico. A ne Flik! Ta se poveže kar z vašim obstoječim bančnim računom, kar vam bo prihranilo cel kup papirologije. Med drugim vam računa ne bo potrebno prijavljati na FURS, kot je to potrebno pri drugih domačih rešitvah in rešitvah iz tujine.