Pri tovrstnem podvigu, ki je multidisciplinarno zastavljen in v ekstremni obliki v vsaki disciplini, je kolesarjenje poglavje zase. Časovne omejitve, ki bi dovolile izvajati treninge vsake panoge in prepletanje različnih kondicij, ki jih človek potrebuje za tak podvig, prinesejo potrebo po kondicijskem pristopu k pripravam, saj razvijati kondicijo s samo aktivnostjo skoraj ni mogoče. Zato se tudi treningi kolesarjenja izvajajo v telovadnici in na indoor kolesih, saj je treba zagotoviti 210 kilometrov v taki kombinaciji, kot je zastavljena Edspedicija. To so treningi, namenjeni razvoju moči, energijskih sistemov in funkcionalni moči trupa, ki je zelo pomembna na kolesu ...
3000 metrov višinskih vzponov
Na poti bo treba opraviti več kot 3000 metrov višinskih vzponov. Za pot iz Pirana do Pokljuke je tako Eduard namenil 10 ur, saj bo treba vmes počivati in biti pozoren, da vožnja ne bo preintenzivna, kar bi lahko zelo otežilo celoten podvig in ga morda celo preprečilo. Kot pravi Eduard, se najbolj boji tekaškega zidu. »Gre za pojav, ko se lahko že zaradi nekaj odstotkov previsoke intenzivnosti vožnje ob takem obsegu kilometrov v kombinaciji s predhodnimi napori popolnoma izpraznijo glikogenske zaloge. Če se to zgodi, je igre v trenutku konec,« razlaga Žalar. Trasa je izredno zahtevna, še posebej zaradi zaključnega dela, ko po 190 kilometrih za poslastico ostane še približno 20 kilometrov zahtevnega vzpona z Bleda na Pokljuko. »Tam sem v preteklosti že doživljal hude agonije, saj predhodni kilometri že naredijo svoje, v multidisciplinarni izvedbi pa je napor še dodatno potenciran.«
Ekstremne razmere
Del poti bo Eduard prekolesaril tudi ponoči, ko temperature padejo, vreme pa se lahko med potjo tudi hitro spremeni. »Glede na letni čas je možno vse. Lahko da bo čisto znosno, lahko pa da se bom vozil tudi pri eni stopinji Celzija, kar na poti na Pokljuko ni nemogoče. Upam na suho vreme, ostalo bom preživel,« optimistično dodaja.