Menda samo letalske družbe vsako leto sprejmejo pol tretjo milijardo kosov prtljage, od katere se jih zaradi različnih razlogov izgubi 26 milijonov. A to še ne pomeni, da lastniki te ne dobijo. V primerih, ko je bila poslana z letom, na katerega lastnik ni prišel, ali obratno, jo ta dobi v roku štiriindvajsetih ur, če pa je bila poslana na napačen let, jo dobi v štirih do petih dneh.
V prtljago, ki je nimamo ves čas pri sebi, nikoli ne damo dragocenosti in drage elektronske opreme.
Prtljaga, ki nima nalepke destinacije, pa tudi ne podatkov o lastniku, pa gre v postopek ročnega pregleda. Vsaka letalska družba ima drugačna pravila, a večina prtljago odpre ter v njej išče podatke, s pomočjo katerih bi lahko odkrili lastnika. Fotografije, računi, dokumenti – vse to lahko služi v ta namen. A vseeno dela izgubljene prtljage nikoli ne vrnejo lastniku. Morda je temu zanjo vseeno ali pa so mu izplačali odškodnino. Kaj se torej zgodi z njo? Nič kaj posebnega. Odkupijo jo specializirana podjetja ali prodajo na dražbah. Končni rezultat pa je enak. Predmeti iz nje se znajdejo v trgovini s poceni robo. Tudi oblačila, da ne govorimo o elektronski opremi, nakitu, knjigah in podobnem. Le tisti predmeti, ki nimajo čisto nobene vrednosti, se kajpada znajdejo na smetišču!