Kljub dejstvu, da so cene v otoških restavracijah višje kot na celini, da je treba upoštevati še umestitev lokala na območje nacionalnega parka, pa tudi da gre za bolj ekskluziven tip gostinskega lokala, je cena izjemno visoka.
Fatalni plavac
Gosti so iz ponujenega jedilnega lista izbrali domače specialitete – dimljeno tuno po babičinem receptu, hobotnico izpod peke, mešane školjke na buzaro, vse skupaj po pet porcij, plus nekaj porcij jedi, imenovane jagnječja rapsodija. Ob tem so popili še tri steklenice vin domačih vinarjev, dve belega in eno črnega. In ravno vino je bilo tisto, kar je zabelilo vrtoglavo ceno. Namreč, vse kar so pojedli in popili, je stalo neskromnih 740 evrov, toda buteljko črnega vina Stagnum, pelješkega vinarja Franeta Miloša, sorte plavac mali, so jim zaračunali vrtoglavih 2764 evrov (21.000 kun).
To ni račun
Kot posladek pa na koncu – račun. Gostom so izročili nekaj, kar je sicer bilo videti kot račun, z imenom konobe in izdajatelja, časom izdaje, spiskom naročenih jedil in pijač, s posamičnimi cenami in seštevkom, vendar brez navedbe obračunanega davka in identifikatorja računa, ter brez podatka o izvedenem plačilu. Če bi gosti razumeli hrvaško, bi lahko na dnu lističa prebrali: "To ni račun. Služi samo kot uvid v znesek za plačilo."
Pozneje so jih drugi opozorili, da s ceno vina preprosto nekaj ni v redu, še posebno, da takšna vrsta vina v restavracijah običajno stane okrog 73 evrov, kar pomeni da so ga 55-krat preplačali .
Pravna pomoč
Kapitan jahte Lady Christine je šel po pomoč k splitskemu odvetniku Hrvoju Alajbegu, ki je povedal, da kapitan nima pripomb na cene drugih naročil, da pa je plačani znesek za vino nesorazmeren z "vsakim primerljivim cenikom ali vrednostjo na trgu", zato zahteva povračilo denarja, ki so ga plačali za vino Stagnum Miloš, lastniku restavracije pa je pripravljen izročiti steklenico istega vina.
Vse to piše v dobronamernem pismu, ki ga je odvetnik Alajbeg s priporočeno pošto naslovil na lastnika navedene konobe. "Kapitan jahte bi se rad izognil neprijetnostim in celo zgodbo končal na najmanj boleč način. Lahko bi, seveda, odšel in vse skupaj pozabil, vendar preprosto ne pristaja na to, da bi ga ogoljufali," je povedal Alajbeg.
Ker na odvetnikov dopis, ki je bil odposlan že konec julija, še ni odgovora, bo zgodba verjetno dobila nadaljevanje.
"Če se ne dobronamerno pismo ne bodo odzvali, bo moja stranka prisiljena sprožiti ustrezne pravne, civilne in kazenske postopke, za zaščito svojih interesov, ter obvestiti davčne in druge organe za zaščito potrošnikov," je še pojasnil odvetnik.