Preveč zaračunano

Prevara hrvaških hotelirjev?

uk
15. 7. 2016, 17.15
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Hrvaški ponudniki turističnih storitev so letos kar pogosto na udaru. Tokrat so se pritožili nizozemski turisti, ki so morali za nočitev na osebo plačati skoraj dvajset evrov na dan več, kot jim je bilo sprva rečeno. A zgodba je precej bolj zapletena, kot se zdi na prvi pogled.

Facebook

Nizozemski turisti so najeli sobe v starem ribiškem mestu Ika. Prek rezervacij so jim sporočili, da morajo plačati 68 evrov na noč za sobo, pozneje pa se je izkazalo, da gre dejansko za 86 evrov. Do zmešnjave je prišlo v hotelu Villa Schubert, od koder pa so sporočili, da do napake pri njih ni prišlo, so pač gostom zaračunali po ceniku.

Gostje 59 let

Nizozemka z imenom Conny Mellaart, ki je napravila rezervacije, je dejala, da njen mož v Iko hodi že 59 let ter da so nad mestom in ljudmi navdušeni. »Stalni gostje smo. Tokrat je z nami šla tudi moja hčerka in rezervirala sem ji sobo v hotelu Villa Schubert. Rezervirala sem enoposteljno sobo za hčerko. Dejali so mi, da nimajo enoposteljnih sob, ampak da lahko dobim za isto ceno, 68 evrov, dvoposteljno, tako da sem takoj rezervirala. Dan pred odhodom je hčerka prosila za račun in videla, da mora plačati 86 evrov na noč. Receptorka ji je samo dejala, da ona ne dela napak. Po pregovarjanju nam je rekla, da sicer lahko plačamo po dogovorjenem znesku, ampak da mora takoj zapustiti hotel. Ker je bil njen let šele naslednji dan, bi tako morala naj počakati na ulici. Res imamo radi to mesto, tu se počutimo, kot bi bili doma, in pravzaprav imamo tu več prijateljev kot na Nizozemskem, zato nas je vse skupaj še bolj zabolelo,« je povedala nizozemska turistka.

Uradna stran
Hotel Villa Schubert

Odgovor hotela

Na pisanje hrvaških medijev so se odzvali tudi iz hotela. »Gospa je prišla k nam in rezervirala prosto sobo za eno osebo. Takrat ji je bilo rečeno, da enoposteljnih sob ni več. Izven sezone lahko ponudimo gostom dvoposteljne ali triposteljne sobe po nižji ceni, čez sezono pa tega ne moremo. Gospe je bilo sporočeno, da je cena 86 evrov na noč in da lahko s seboj pripelje še eno osebo za to ceno. Gospa je ceno sprejela in sobo rezervirala. Nimamo nikakršnih pisnih dokazov, da bi ji bila soba ponujena po nižji ceni.«

68 in 86

Zdi se precejšnje naključje, da sta številki ravno obrnjeni, in to so povedali tudi v hotelu. Prav možno je, da je prišlo do napake na eni ali na drugi strani, ki se nista dobro razumeli. Najverjetneje so iz hotela res sporočili, da morajo plačati 86, nizozemska turistka pa je razumela 68. Seveda pa obstaja tudi možnost, da se je zmotila receptorka in namesto 86 rekla 68. Govorili so namreč v angleščini.

»V nekem trenutku sta mati in hčerka postali zmedeni in začeli govoriti tudi o ceni 64 evrov, tako da očitno nista dejansko vedeli cen. Dejali smo jima, da lahko plačata celo po ceni 61 evrov, a da po takšni ceni ne more več ostati v našem hotelu, in smo jih prosili, da hotel zapustijo.« Turistki sta, po grožnjah s policijo, nato hotel vendarle zapustili. V hotelu so tudi predložili račun, ki njihovo zgodbo potrjuje, kar pomeni, da je Nizozemka plačala še manj, kot je sama domnevala, da bo. Se pravi še precej manj, kot je napisano na ceniku. Iz zgodbe lahko samo zaključimo, da je vsak verjel v svoj prav in da se je pametno dodobra pozanimati glede cen, preden odidemo na dopust.