V središču Ljubljane je predstavljen prvi koncept store Hruška, Jabolko, kjer se lahko ekskluzivno kupi modna blagovna znamka Alma fashion, ki jo podpisuje dolgoletna modna svetovalka in oblikovalka Alma Premerl Zoko. Vse, kar kreira Alma, je prilagojeno obliki telesa, zato se na tem naslovu lahko najdejo krila, obleke, hlače, tunike za vse oblike teles.
Popolnoma žensko
Trgovina je prilagojena stvarnim ženskam, zato je uradno odprtje potekalo v modnem makeoverju, kjer so ženske lahko pomerile oblačila, uživale v urejanju pričeske, ki jih je ustvarjala frizerka Sanja Karasman, piko na i pa je postavila vizažistka Nera Brumen.
»Presrečna sem, da se Slovenke tako dobro počutijo v mojih oblačilih in da pred vrati trgovine puščajo svoje komplekse, kadar gre za vprašanje oblike telesa. Skupaj se učimo, katere dele telesa je treba prikriti in katere poudariti, kako se obleči v prave kroje …« pravi Alma.
Podobne težave za vse
Celotna zgodba glede modnega koncepta se je začela naključno, iz prijateljstva modne svetovalke in njene prijateljice Maje Trampuš. Kot »hruška« je Maja nosila Alma fashion in se nekega dne odločila predlagati skupni posel. Prijateljici sta takoj začeli delati in ta ženska moč se je kaj hitro videla pri prvih rezultatih. Modna trgovina je odprla svoja vrata, navdušenje številnih šminkerk pa ni izostalo. »Alma fashion je koncept približno 20 modelov, ki se z različnim krojenjem spreminjajo v modne rešitve, ki jih imajo ženske rade. Vsi modeli nastajajo v velikostih od 36 do 46, pogosto pa s svojimi modeli ustrezamo tudi zelo drobnim ženskam (34/36), tudi tistim, ki nosijo številko 48. Zelo drobne ženske in tiste močnejše imajo namreč podobne težave pri iskanju idealnih modelov in kot oblikovalka jim poskušam pomagati,« razloži Alma.
Mešano sadje
Pevka Nuška Drašček, ki obožuje Almine tunike, ozka krila, globoke hlače in obleke, nam je zaupala, zakaj ne prisega le na Almina oblačila, ampak tudi na njene nasvete: »Po obliki telesa variram med hruško in jabolkom, vendar me glede tega ne skrbi, saj me Alma vedno suuuper obleče. Že dve leti nosim njen brend in številne kombinacije, ki so pohvaljene, so prav z njenim podpisom. Vesela sem, da je odprt koncept store Hruška, Jabolko …, ki omogoča vsem ženskam, da zablestimo od glave do pet, od obline do obline …«