Za kampanjo za moško kolekcijo pomlad/poletje 2016 so pri Galielu že drugo leto zapored najeli lepega Brazilca. Za fotografije kampanje je v Opatiji poziral modnemu fotografu Šimetu Eškinji. Maneken, ki že šest let živi v Zagrebu in je srečno poročen z manekenko Iris Cekuš, tako ponovno promovira modno znamko, ki je postala nepogrešljiv del garderobe vsakega Hrvata, vse pogosteje pa po teh trendovskih oblačilih posegajo tudi slovenski moški.
Temelj nove kolekcije Galileo je sodobni moški. Moške obleke, srajce in suknjiče odlikujejo sodoben dizajn, vrhunska kakovost in detajli, ki poskrbijo za razliko v garderobi modernega moškega. Vsako oblačilo predstavlja popolno razmerje med ceno in kvaliteto. V ponudbi lahko sodobni moški najde oblačila za vse priložnosti, od »casual« stajlinga za prosti čas do poslovnega in svečanega videza. Vsaka nova kolekcija in vsaka nova kampanja znamke Galileo je bolj drzna in svetovljanska, premika meje in konkurira svetovnim trendom.
Pedro Soltz je izvrstno utelesil bistvo nove kolekcije, o kateri pa ima lepe besede tudi sam: »Navdušen sem nad novimi modeli oblačil. Kolekcija prav zares sledi najnovejšim trendom v svetu mode. Na snemanjih imam pogosto možnost nositi različne obleke in srajce, a priznati moram, da Galileo po kvaliteti spada v sam vrh. Veseli me, da sem lahko ponovno snemal kampanjo na Hrvaškem, ki je ne nazadnje moj drugi dom!«