Vse pomembno glede oblike smo doživeli že ob predstavitvi konceptne regere, pri Koenigseggu pa poudarjajo pomen intenzivnega testiranja, razvoja in homologacije, ki so prinesli kar 3000 sprememb v primerjavi s konceptom.
Švedi sicer skoparijo s fotografijami, a hkrati trdijo, da bodo sedeži v regeri električno pomični, v njej bo mogoče brezžično polniti mobilnik, sistem zabave in informacij pa se spozna tudi na Applov CarPlay.
Švedi obljubljajo tehnično napreden avto tudi v notranjosti, ki ima celo brezžično polnjenje mobilnika.
Pogonski sklop je sestavljen iz petlitrskega biturbo V8-motorja, ki mu pomagajo trije elektromotorji in sistem Direct Drive, zaradi katerega so v regeri lahko izpustili konvencionalni menjalnik. Pri Koenigseggu obljubljajo, da so občutki še boljši kot pri ročnem menjalniku, veselje do vožnje pa vzbuja tudi več kot 1500 »konjev« in 2000 njutonmetrov navora. Potovanje od 0 do 100 km/h traja 2,8 sekunde, do 200 km/h točno 6,6 sekunde, 300 km/h pa doseže po 10,9 sekundah.
Koenigsegg se še ni razjasnil glede cene, kljub temu pa že poročajo, da so za regero že dobili lepo število naročil.