Seveda gre v osnovi le za prenovo FF, GTC4 lusso pa ima nekaj kozmetičnih popravkov, od katerih je prav sprememba imena še največja. Druge spremembe vključujejo spremenjen sprednji odbijač z zračnimi vstopniki, strešni spojler in dvojne okrogle zadnje luči. Spremenjen je tudi zadnji difuzor, Ferrari pa pravi, da so vse spremembe na zunanjosti narejene v prid manjšemu zračnemu uporu.
V notranjosti najdemo 10,3-palčni infotainment, volan pa je postal malce manjši. Tu so še novi gumbi in spremenjena tipkovnica Manettino, na sredinski konzoli med sedežema pa je reža za ključ.
GTC4 lusso je dobil tudi obračanje zadnjih koles, ki sodeluje z elektronsko zaporo diferenciala in blažilniki. Avto bodo prvič pokazali marca v Ženevi, cena pa bo bržkone rahlo višja od predhodnika.Bolj pomembna sprememba je pod motornim pokrovom – 6,2-litrski V12 je previt s 486 kW na 507 kW (680 KM) in 697 Nm navora. Zdaj do stotice avto pospeši v 3,4 sekunde, kar je tri desetinke manj kot prej. Končna hitrost je še vedno ista – 335 km/h.