Gre za dvovratni in dvosedežni kupe na povišanih nogah, s sredinsko nameščenim motorjem, okoli cevaste strukture pa je karoserija iz karbona in steklenih vlaken. Sand racerja bodo izdelovali ročno v Združenih arabskih emiratih, večina komponent bo od lokalnih dobaviteljev. Zarooq Motors pravi, da bodo prvi prototipi na voljo januarja, proizvodnja za leto 2016 pa bo omejena na 20 avtomobilov, vsak bo stal 100.000 dolarjev.
Po tehničnih specifikacijah je sand racer dolg 4,2 metra, širok, 2,05 metra, težak pa dobrih 1000 kilogramov z razporeditvijo teže 40:60. Zarooq Motors pravi, da bodo svoje dodali še topi kot na sprednjem in zadnjem delu vozila in oddaljenost od tal za 315 milimetrov. Peščenega dirkača bo poganjal 3,5-litrski V6 z 227 kW (304 KM) in 371 Nm navora, za doplačilo pa bo previt na kar 373 kW (500 KM).
Med opremo najdemo še klimatsko napravo, rezervno kolo, infotainment z zvočniki, predal pred sovoznikom, držala za pijačo, sprednje LED-luči in še več. Če bo sand racer uspešnica, Zarooq Motors obljublja tudi podaljšano različico s štirimi sedeži in pogon na vsa štiri kolesa ter tudi povsem električni primerek.
Do takrat bo Sand Racer sodeloval v posebni off-road dirki s 15 avtomobili na startu, za kar je podjetje kupilo kar nekaj hektarjev zemljišča v Dubaju, kjer bodo naredili tudi šolski center in objekte za prosti čas.
p) Kjer je denar, se da – Zarooq Motors bo hkrati naredil cestni avto, dirkalnik in dirkališče.