Ekipa pod imenom UNI MB GPE tekmuje že peto leto zapored. Tako je dirkalnik, ki je vsako leto zasnovan in izdelan na novo, iz leta v leto boljši.
Letošnji z imenom GPE15 ima le dobrih 160 kilogramov, monokok iz ogljikovih kompozitov tako tehta le 20 kilogramov, posamezno platišče pa le 1,2 kilograma. Tudi večina preostalih delov je kompozitnih: obese, volan, sedež, polgredi, sesalni sistem motorja in aerodinamične površine.
Večina delov je izdelanih posebej za ta dirkalnik v številnih slovenskih podjetjih, ki sponzorsko pomagajo študentom. Tako je dirkalnik odličen primer zmožnosti slovenskega znanja.
»Ekipa že zbira člane in sredstva za novo sezono, ko bodo skušali dirkalnik pripraviti dovolj zgodaj za obširen program testiranj pred najpomembnejšimi tekmovanji.«
GPE15 navzven še najbolj spominja na bolid za dirko Pikes Peak. Tako velika krilca so zato, ker velja vsak dodaten kilogram aerodinamične sile k tlom, ki močno pripomore k hitrim časom na zaprtih stezah Formule Student. Tako je celoten koncept dirkalnika podrejen hitrim spremembam smeri pri hitrosti med 40 in 80 km/h ter pospeškom in pojemkom med 30 km/h in 100 km/h.
Motor v zadku dirkalnika je enovaljni KTM 450 SXF, ki ga poganja etanol. Menjalnik je robotiziran, tako da prestavljanje poteka z obvolanskimi ročicami. Dirkalnik z mesta doseže 100 km/h v manj kot 4 sekundah.