Novi nadzvočni koncept, ki so ga naštudirali pri Airbusu, bi zmogel kar 4,5 Macha, kar je 4,5-krat hitreje od zvoka. Skoraj 5000 km/h pomeni, da bi s takim letalom iz Londona do New Yorka potrebovali le dobro uro.
Koncept, ki so ga zasnovali Francozi, ima kar tri različne motorje, ki bi se kaskadno vključevali v določeni fazi leta. Dva turbojeta pod trupom bi skupaj z raketnim motorjem v zadku letalo dvignila s tal in to bolj kot ne v vertikalni legi, potem pa bi se turbojeta skrila v trup, raketa pa bi ponesla letalo do višine 30 kilometrov. Od tu naprej bi letalo poganjala dva vodikova ramjeta.
Dvajset potnikov na krovu bi vse skupaj izkusilo kot najvišji vlakec smrti na svetu, sedeži pa bi bili vpeti rotacijsko, zato potniki med vzletom ne bi ležali na hrbtu. Oblika napoveduje, da bi tudi nadzvočni pok razpršilo v različne smeri, in ne kot pri concordu proti tlom. S tem bi letalo tudi manj zvočno onesnaževalo okolico kot nekdaj legendarna britansko-francoska leteča podrtija.