Slovenske železnice v sodelovanju s podjetjem ABC rent a car in turizem že več kot dvanajst let ponujajo zanimivo pustolovščino. Z muzejskim vlakom na paro vas v starinskih vagonih popeljejo v čas nazaj po Bohinjski progi, ki je stara že več kot sto let. Vožnja po atraktivnih turističnih destinacijah nudi možnost ogledov naravnih in zgodovinskih znamenitosti. Na vlaku so vodniki in animatorji, ki poskrbijo za pestro dogajanje in pripovedujejo zgodbe iz preteklosti.
PRILJUBLJENOST
»Odziv ljudi na izlet z vlakom je sorazmerno dober,« ocenjujejo v ABC rent a car in turizem ter dodajajo: »Izlet ponuja edinstveno doživetje in je zaradi lepote narave in zanimivih zgodovinskih dejstev na trasi priljubljen tako med starejšimi potniki, ki podoživljajo stare čase, kot tudi med mlajšimi, ki z zanimanjem odkrivajo slovensko kulturno in tehnično dediščino.«
NEGOTOVA PRIHODNOST
Ohranjanje muzejskega vlaka pri življenju je drago in zahtevno. Vlak na eni vožnji porabi sedem ton premoga in petindvajset ton vode. Vožnjo omogoča več ekip, ena skrbi, da vlak čez noč ohranja delovno temperaturo, druga ekipa čez dan vlak vozi in tretja ga čez noč ohlaja. Letni servis muzejskega vlaka stane 100.000 evrov. »Stroški vzdrževanja muzejskega vlaka in ohranjanje voznega stanja muzejske kompozicije so izredno visoki, zato je prihodnost muzejskega vlaka dokaj negotova,« so nam zaupali. Torej obstaja tveganje, da se bo moral vlak za vedno posloviti od lepot slovenske narave in se zapeljati na zadnjo pot v muzej.