Aparat stane 1000 dolarjev in od uporabnika zahteva še 75 dolarjev mesečne naročnine, zato bržkone ne bo našel prostora na pultu kuhinje vašega doma, sploh ker ne kuha kave, temveč le izboljša njeno podobo. Njegovo poslanstvo postavlja vse gostilničarje, ki gostom postrežejo z lastnimi umetninami na površini kave, v tretjo vaško ligo.
Naprava ima posebne kartuše, napolnjene s kavnim ekstraktom, ripple pa ga potem izjemno natančno posuje na razpenjeno mleko, s tehnikami, ki so izposojene od 3D-tiskalnikov in inkjeta. Za popolno podobo kave potrebuje manj kot deset sekund, gostje pa bodo lahko to naročili kar prek aplikacije. Kavo okrasi z različni motivi, vse od besednih sporočil do likov iz risank, celo fotografije, posnete z mobilnikom, bodo priletele naravnost na črni napitek. Eden od priljubljenih napisov bo zagotovo »ali bi se poročila z mano« – na kavi seveda.
Ripple na trg prihaja jeseni, med prvimi kupci pa je Lufthansa, ki ga bo ponudila v nekaterih svojih lokalih na letališčih – le da bodo namesto risanja gostom bržkone »težili« z uradnim logom družbe.