Prva premiera nove generacije predstavlja tako limuzino kot kombi izvedbo. Dimenzijsko je audi A4 postal nekoliko večji. V dolžino meri 4,73 m, v širino 1,84 m, v višino 1,43 m, medtem ko medosna razdalja meri 2,82 metra. Razvojniki so z uporabo nove platforme in novih materialov uspeli prihraniti pri teži. Odvisno od izvedbe, a novi A4 je lahko do 120 kilogramov lažji od predhodnika, njegovi motorji pa potrošijo do 21 odstotkov manj. Prtljažnik v avantu zdaj meri od 505 do 1510 litrov (limuzina 480 litrov).
2.0 TDI ultra s 110 kW bo porabil le 3,7 litra.
Novi A4 ima poleg številnih novosti na voljo LED in matrične LED-žaromete, head-up display, virtualne merilnike, 12,3-palčni LCD-zaslon, infotainment sistem MMI, aktivni tempomat, sistem za opozorilo nenamerne spremembe voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, asistenco za parkiranje, ozvočenje Bang & Olufsen ter kup drugih dodatkov. Omembe vreden je sistem za delovanje v gneči, ki bo, brez pomoči voznika, pri nizkih hitrostih sam usmerjal vozilo in pri vožnji v gneči samostojno sledil vozilu pred njim. Nadgrajen je še aktivni radarski tempomat, ki deluje skupaj z navigacijsko napravo in po potrebi samodejno prilagaja hitrost prometnim omejitvam.
Od jeseni dalje bo A4 na voljo s sedmimi motorji, z razponom moči od 110 do 200 kilovatov. Posebej zanimiv bo 2.0 TDI ultra s 110 kW, ki naj bi potrošil le 3,7 litra goriva na 100 km, med zmogljivejše se uvršča šestvaljni TDI z 200 kilovati in 600 Nm (na voljo je tudi šibkejša 160-kilovatna različica), medtem ko ima najosnovnejši, 1,4-litrski TFSI na voljo 110 kW moči. Zanimiva naj bi bila tudi 2.0 TFSI s 185 kW in 370 Nm ter 2.0 TFSI ultra s 140 kW in 320 Nm, ki naj bi na 100 km potrošil 4,8 litra goriva. Na voljo bo tudi sedemstopenjski menjalnik S tronic in osemstopenjski tiptronic, nekaj mesecev po uvedbi na trg v prodajne salone prihaja še izvedba g-tron.
Prva javna premiera bo septembra v Frankfurtu, na slovenske ceste pa avto pripelje novembra.