GLK je po sedmih letih obstoja le dobil primerno zamenjavo. Obliko zanj je narisal naš Robert Lešnik. Avto je v pridobil 12 cm v dolžino (4,65 m), 5 cm v dolžino (1,89 m), natanko 1 cm v višino (1,64 m), medtem ko medosna razdalja zdaj meri 2,87 m in na račun dodatnih 12 cm je v njej precej več prostora za potnike. Tekmec audiju Q5 in BMW-ju X3 ima 580-litrski prtljažnik, zračno vzmetenje, od svojega predhodnika bo za 80 kilogramov lažji, na izbiro pa bodo štirje 4-valjni motorji v kombinaciji s štirikolesnim pogonom 4Matic.
Motorno paleto bodo sestavljali dizelska GLC 220d s 125 kW in GLC 250d s 150 kW, bencinski GLC 250 s 155 kW in hibridni GLC 350e s skupno močjo 214 kilovatov. Hibridna različica ima poleg klasičnega motorja vgrajen še 85-kilovatni elektromotor, ki omogoča, da avto povsem brez izpusta emisij prevozi 34 km in pri tem dosega najvišjo hitrost 134 km/h. Pri nekaterih motorjih je na voljo tudi devetstopenjski samodejni menjalnik.