Predstavnik Marproma Boštjan Zagorac je za STA potrdil, da trenutno v sodelovanju z mestno občino pridobivajo vsa potrebna dovoljenja za legalizacijo obstoječega Bike parka. Kot je dodal, bi po najboljšem scenariju ta v svojem dosedanjem obsegu, torej na obstoječih treh progah, lahko zaživel 1. junija.
Za morebitno dodatno ponudbo je po njegovem treba spremeniti okoljski načrte, za kar so tudi vložili vso potrebno dokumentacijo, vendar pa ti postopki trajajo vsaj leto dni. Kot je še povedal, dovoljenja pridobiva občina, ki bi nato vse skupaj dala v upravljanje Marpromu. Slednji bo upravljanje prevzel bodisi sam ali pa s pomočjo podizvajalcev, ali se bo tak scenarij uresničil, pa po njegovem ni odvisno od njih, pač pa predvsem od občine, ki mora opraviti z birokratskimi postopki.
Za Marprom kot upravljavca gondole je pomembno, da bi park deloval, saj s kolesarji ustvarja velik del prihodkov, zato bi nedelovanje za njih pomenilo drastičen upad prometa na gondoli. Izračuna o tem po Zagorčevih besedah nimajo, prvi mož omenjenega podjetja Bernard Majhenič je nedavno za Delo govoril celo o številki med 250.000 in 300.000 evri.
Po mnenju predstavnika Marproma se tudi na mestni občini vse bolj zavedajo pomembnosti parka za pohorski turizem, zato se mu zdi realno, da bi letos vendarle zagnali vse skupaj, a ob tem opozarja na to, da je med drugim potrebno zbrati vsa dovoljenja lastnikov zemljišč, med katerimi gre za zasebnike, tudi cerkev in podobno.
Sedanji koncesionar, ki je lani vskočil k reševanju zimske sezone po propadu Športnega centra Pohorje, je sicer nedavno zaključil z zakonsko predpisanimi vzdrževalnimi deli in remontom gondole, zato ta zdaj deluje nemoteno. Na Pohorju trenutno obratujeta tudi adrenalinski park in poletna sankaška proga Pohorjet, ki jo je od NLB Leasinga odkupil dotedanji najemnik proge.
Sicer pa ima Marprom za zdaj v rokah še vedno zgolj nekajmesečno podaljšanje koncesije, čeprav so še vedno zainteresirani za desetletno pogodbo. Časa za dogovor je torej vse do konca oktobra, a je to za omenjeno podjetje povsem nesprejemljivo, saj bi morali biti o vsem skupaj po besedah Zagorca dogovorjeni že včeraj, a tega, kdaj bo mestni svet zadevo obravnaval, ne ve.
Čimprejšnje odprtje kolesarskega parka za ljubitelje gorskega kolesarstva pa je najbolj v interesu tistim, ki so se že doslej ukvarjali s to dejavnostjo. Zaradi zamud pri odprtju so bili organizatorji vsakoletnega evropskega pokala tekmo že prisiljeni seliti v Krajnsko Goro.
"Kolikor vem, urejajo papirje, in upam, da bo čim prej prišlo do realizacije, saj je to dobro za celotno Pohorje in njegov turizem. Tudi če bo s parkom upravljal Marprom sam, je to dobro. Čim prej, tem boljše in to v kateremkoli angažmaju," je za STA dejal nekdanji vodja Bike parka Iztok Kvas, ki pravi, da se sam z Marpromom trenutno ne pogovarja o sodelovanju.