Avto je pridobil nekaj znanih oblikovnih linij pred kratkim prestavljenega caymana GT4 (odbijači), unikaten pokrov motorja in platneno streho, ki se jo ročno upravlja. Notranjost ostaja bolj ali manj enaka, omembe vredni so le športni sedeži ter nov in drugačen športni volan. Za pogon še vedno skrbi 3,8-litrski šestvaljnik z 276 kW (375 KM) v kombinaciji z ročnim menjalnikom, ki omogoča, da avto od 0 do 100 km/h pospeši v 4,5 sekunde. Najvišja hitrost je dosežena pri 290 km/h, povprečna poraba po pričevanjih tovarne pa ne presega 10 litrov. Avto je znižan za dodatnih 20 milimetrov, izboljšane so zavore (izposojene od večjega brata 911 carrera), še bolj neposreden pa je zdaj volanski mehanizem.
Avto bodo začeli prodajati julija, osnovna cena na nemškem trgu bo znašala 79.945 evrov.