Zanimivosti

23.mednarodni simpozij o elektroniki v prometu

M.J.
21. 3. 2015, 20.03
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

V ponedeljek, 23. marca 2015, se bo na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču (dvorana Urška) odvil 23. mednarodni simpozij o elektroniki v prometu, ki ga organizira Slovensko društvo za inteligentne transportne sisteme. Posvet se bo pričel ob 8.00 uri z registracijo udeležencev, ob 9.00 uri pa bo sledila otvoritev simpozija. Napovedan je tudi predstavnik Ministrstva za infrastrukturo.

Arhiv Svet24

V času globalizacije se mobilnost ljudi, blaga in kapitala nenehno povečuje. Meje izginjajo in integracija je v razmahu. Vloga prometa v gospodarstvu narašča. V razvoju hitrih, varnih, zanesljivih, učinkovitih in ekonomičnih transportnih sistemov imajo vse pomembnejšo vlogo inteligentni transportni sistemi (ITS) in storitve.

stroski, nasveti, finance, zavarovanje, generali, nalozbe

Zanimivosti

Odgovorno v prihodnost z naložbenim zavarovanjem



Gre za orodja avtomatizacije, izmenjave informacij in komunikacije, ki povezujejo tehnologijo prometa z družbo v prometni sistem, ki želi biti ekonomsko konkurenčen, varen in čim prijaznejši do okolja. Inteligentni transportni sistemi ponujajo podporo načrtovanju, upravljanju in zagotavljanju transportnih storitev v cestnem, železniškem, zračnem in pomorskem prometu. So tudi prihodnost, ki je še ne poznamo.

Na 23. mednarodnem simpoziju o elektroniki v prometu bodo v ospredju odgovori na vprašanja:

  • kakšen je več dimenzijski pristop k samodejnemu klicu v sili v osebnih vozilih, ki se predvideva v EU v letu 2018,
  • koliko in kako lahko Inteligentni transportni sistemi (ITS) pomagajo h konkurenčnosti Slovenije in njenega gospodarstva,
  • kaj potrebujemo, da bomo »pametno« načrtovali potovanja neodvisno od izbire prometnega sredstva,
  • kakšni so vplivi orodij, ki spodbujajo uporabo skupnega prevoza potnikov in blaga (ang. »ride & truck/vagon-space sharing),
  • kakšna je in bo informacijska tehnologija pri kontroli pomorskega in letalskega prometa,
  • zakaj le z gradnjo nove železniške infrastrukture Slovenija ne bo izpolnila zahtev in pričakovanj po povečanem železniškem pretoku,
  • zakaj samo uvedba ITS zagotavlja obstoj Slovenije v železniških koridorjih, in kakšna je vloga države pri tem,

Udeležencem se bodo predstavili zanimivi sogovorniki iz Slovenije in tujine, ki bodo lahko postregli s strokovnimi odgovori na vse zahtevnejše prometne izzive EU in mestoma tudi zagate današnjih prometnih politik.