Domače spletne trgovine so pod drobnogledom tržnega inšpektorata in manj verjetno je, da boste pri nakupu prevarani, pred vsakim nakupom v tuji spletni trgovini pa vam svetujemo, da trezno presodite, ali ponudba odtehta čakanje na pošiljko in tveganje, ki ga z nakupom prevzamete na svoja pleča.
Pomanjkljivosti spletnega nakupovanja
- V spletni trgovini se morate zanašati izključno na fotografijo izdelka in opis lastnosti izdelka, nemalokrat je navedeno, da prikazani izdelek na fotografiji lahko odstopa od realnega stanja.
- Spletni nakup vam ne omogoča svetovanja strokovno usposobljenega prodajalca, pač pa se morate sami lotiti strokovnega raziskovanja.
- Izdelka v spletni trgovini ne morete pomeriti ali ga potipati. Zanašati se morate na lastno presojo glede oblike, ustreznosti kroja in izbora velikosti. Svetujemo vam, da ste pozorni na oznake (navajanje v centimetrih ali inčih), pred nakupom oblačil pa preverite velikost – pomagajte si s primerjalnimi razpredelnicami, v katerih so navedene velikosti oblačil v različnih državah sveta.
- Čeprav se spletne trgovine trudijo dostaviti izdelke v najkrajšem možnem času, se utegne zgoditi, da pošiljka potuje do vas precej dlje, kot ste načrtovali.
- Reklamacijski postopek je lahko zelo dolgotrajen. Pri večjih tujih spletnih trgovinah imate sicer na voljo reklamacijski center, ki se navadno zavzame za pravice kupca in deluje kot posrednik (in pospeševalec) reševanja reklamacij. Svetujemo vam, da v primeru reklamacije navežete stik s prodajalcem in hkrati obvestite reklamacijski center.
- Vračilo neprimernega izdelka je povezano s stroški pošiljanja, ki jih za vračilo blaga v večini primerov krije kupec.
- Pri spletnem nakupovanju morate paziti na varnost osebnih podatkov. Preden jih vpišete, se vedno prepričajte, da za spletno trgovino stoji podjetje, ki se trudi varovati osebne podatke strank. Kljub temu se morate zavedati, da lahko pride do kraje osebnih podatkov.
Več vas čaka v najnovejši Evi!